Strona 1 z 1
realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Odrę
: piątek, 20 września 2013, 7:55
autor: dames
Wpisujmy tu wszystkie pomysły i marzenia związane z przyszłością naszego klubu.
1. Zmiana nazwy stacji kolejowej z Opole Wschodnie na OPOLE STADION.
2. Karta kibica dająca realne korzyści u partnerów klubu
3. Znaki drogowe informujące o dojeździe do Stadionu
4. Turniej drużyn dziecięcych z klubów europejskich
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: piątek, 20 września 2013, 10:14
autor: lolek
Nowy , piekny stadion na 20 tys. ludzi .
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: piątek, 20 września 2013, 13:37
autor: snajper
Wlasciciel klubu ktory odda serce za Odre i wprowadzi nas tam gdzie jej miejsce i z nowa swietna druzyna pasjonowac bedziemy sie pojedynkami z Legia i Slaskiem, a cale Opole i wojewodztwo bedzie zylo od soboty do soboty wyczekujac kolejnych pojedynkow i losowania rundy LM lub LE
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: piątek, 20 września 2013, 15:34
autor: pasibrzuch
Mają być konkrety do zrealizowania czy wizje po "trawce"?
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: piątek, 20 września 2013, 20:42
autor: Geordie's
Przede wszystkim oczekiwałbym jasnego stanowiska w sprawie stadionu. Do tego gra co najmniej w I lidze na przyzwoitym poziomie. Karta kibica dająca zniżki i przywileje w mieście - też jest dobrym pomysłem.
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: piątek, 20 września 2013, 21:59
autor: matioks
1. Spiker : -strzelcem bramki np. Marciiiiiiiin
Cały stadion: - Kocuuur
s: Marcin?
stadion: Kocuur
s: Marciin?
stadion: Kocur Kocur Kocur
(było to kiedyś próbowane ale niefortunnie strzelcem brami był Adam Setla, spiker wywołał "Adam" na co kibice odpowiedzieli "Małysz" :D )
2. Jakaś nowa sektorówka bo ten nasz "Herb Odry" to znają już chyba wszyscy :( coś innego by się przydało, koszty kosztami ale chyba realne do wykonania , wiem że łatwiej mówić niż zrobić no ale cóż..
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: piątek, 20 września 2013, 23:37
autor: Alex
Być wiernym na dobre i na zle... A nie sezonowcem z meczów z Widzewem, Korona, Śląskiem czy Lechia... Każdy kibic, ten prawdziwy, marzy o Odrze w 1lidze czy ekstraklasie. Dla mnie jednak priorytetem jest bycie z moja kochana Odra na zawsze, nieważne w której lidze...
P.s. A sezonowcow odsyłamy przed tv i Ligę Mistrzow;-)
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: sobota, 21 września 2013, 10:59
autor: Chrap
1. Powrót Odry do 1 ligi, jednak aby do tego doszło potrzebne są większe pieniądze. Stąd też trudny lecz możliwy do zrealizowania pomysł na pozyskanie prawdziwego strategicznego sponsora. Sam Sindbad na chwile obecną nie wprowadzi nas na zaplecze ekstaklasy. Jest kilka możliwości, np. szansa na nawiązanie większej współpracy z Elektrownią w Opolu czyli PGE Polska Grupa Energetyczna Spółka Akcyjna. W Opolu planowana jest potężna inwestycja w tym obszarze, a klub piłkarski jest świetnym nośnikiem informacji na linii Firma-Klient. Podatki płacone przez Spółkę będą ogromne więc będzie też co i odliczać. Ponadto można spróbować zaprosić do współpracy duże firmy z Opolszczyzny, takie jak:
- GK Brenntag Polska (154 miejsce na liście największych firm w Polsce),
- GK Górażdże Cement SA (205 miejsce),
- Nowa Itaka Sp. z o.o., Opole (214 miejsce),
- GK Alchemia SA (218 miejsce),
- Coroplast Sp. z o.o., Dylaki (362 miejsce),
- PHU Agro-As Sp. j., Grodków (376 miejsce),
- Neapco Europe Sp. z o.o., Praszka (389 miejsce),
- Izostal SA (431 miejsce),
- Diehl Controls Polska Sp. z o.o. (490 miejsce).
Pewnie ktoś prowadził już rozmowy z tymi firmami ale z pewnością nieskutecznie.
2. Zwiększenie frekwencji na Oleskiej, pamiętam jeszcze kilka lat temu przed każdym meczem na Krakowskiej stał telebim promujący najbliższy mecz. Dobrą promocją dla klubu są ludzie chodzący w barwach nie tylko na meczu (choć i z tym jest ogromny problem). Na dobrą sprawę ciężko teraz kupić bluzę, kurtkę w barwach niebiesko czerwonych. W wielu miastach w Polsce klub współpracuje z Urzędem Miasta (jak i w Opolu), a ten pomaga w nawiązaniu relacji z np. MZK. Dzięki temu po mieście jeździ kilka autobusów w barwach klubowych, np z mozliwym napisem "Jedziemy na mecz, przystanek Oleska".
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: sobota, 21 września 2013, 14:57
autor: snajper
Chrap pisze:1. Powrót Odry do 1 ligi, jednak aby do tego doszło potrzebne są większe pieniądze. Stąd też trudny lecz możliwy do zrealizowania pomysł na pozyskanie prawdziwego strategicznego sponsora. Sam Sindbad na chwile obecną nie wprowadzi nas na zaplecze ekstaklasy. Jest kilka możliwości, np. szansa na nawiązanie większej współpracy z Elektrownią w Opolu czyli PGE Polska Grupa Energetyczna Spółka Akcyjna. W Opolu planowana jest potężna inwestycja w tym obszarze, a klub piłkarski jest świetnym nośnikiem informacji na linii Firma-Klient. Podatki płacone przez Spółkę będą ogromne więc będzie też co i odliczać. Ponadto można spróbować zaprosić do współpracy duże firmy z Opolszczyzny, takie jak:
- GK Brenntag Polska (154 miejsce na liście największych firm w Polsce),
- GK Górażdże Cement SA (205 miejsce),
- Nowa Itaka Sp. z o.o., Opole (214 miejsce),
- GK Alchemia SA (218 miejsce),
- Coroplast Sp. z o.o., Dylaki (362 miejsce),
- PHU Agro-As Sp. j., Grodków (376 miejsce),
- Neapco Europe Sp. z o.o., Praszka (389 miejsce),
- Izostal SA (431 miejsce),
- Diehl Controls Polska Sp. z o.o. (490 miejsce).
Pewnie ktoś prowadził już rozmowy z tymi firmami ale z pewnością nieskutecznie.
2. Zwiększenie frekwencji na Oleskiej, pamiętam jeszcze kilka lat temu przed każdym meczem na Krakowskiej stał telebim promujący najbliższy mecz. Dobrą promocją dla klubu są ludzie chodzący w barwach nie tylko na meczu (choć i z tym jest ogromny problem). Na dobrą sprawę ciężko teraz kupić bluzę, kurtkę w barwach niebiesko czerwonych. W wielu miastach w Polsce klub współpracuje z Urzędem Miasta (jak i w Opolu), a ten pomaga w nawiązaniu relacji z np. MZK. Dzięki temu po mieście jeździ kilka autobusów w barwach klubowych, np z mozliwym napisem "Jedziemy na mecz, przystanek Oleska".
Dobre. A ja pamietam nawet okres czasu, gdy zakreceni pozytywnie kibice Odry jezdzili autem, z wielkim glosnikiem, zachecajac muzyka i haslami na kolejny mecz Odry. Ale chyba niebiescy sie doczepiali.
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: sobota, 21 września 2013, 16:20
autor: trops
PGE czyli BOT-Belchatow Opole Turów.belchatow siatkowka i piłka,Turów koszykowka a Opole od lat....?
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: poniedziałek, 23 września 2013, 17:08
autor: lolo
Żeby ktoś nagrywał doping kibiców z sektora A. Kiedyś była ODRA OPOLE TV i robili świetne filmiki teraz to przepadło i nie było relacji nawet z tych ważniejszych meczy takich jak z miedzią,Polonią czy z rowem. Wiem że łatwo powiedziec żeby coś takiego zorganizować ale to jest podstawa...
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: niedziela, 29 września 2013, 13:56
autor: caprioplus
Siatki w bramkach w barwach klubowych.
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: niedziela, 29 września 2013, 14:40
autor: lolo
żeby na sektorze A byl mikrofon a nie mogafon przezz który w polowie sektora nic nie slychac
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: poniedziałek, 30 września 2013, 10:53
autor: zebro
1. Akademia piłkarska z prawdziwego zdarzenia ( juniorzy młodsi i starsi co roku wychodzą z grupy w lidze makroregionalnej).
2. Odra w przynajmniej I lidze, rezerwy w III. III liga jest bezpośrednim zapleczem pierwszej 11, juniorzy ogrywają się tam między seniorami. W sumie można połączyć to z pkt.1 i nazwać to spójnym systemem szkolenia. Mam wrażenie, że teraz nawet jeżeli nasi juniorzy nieźle sobie poradzą w lidze makro, to i tak nie są w stanie zaistnieć nawet w II lidze.
3. Porządny, nowoczesny stadion na 15 tys. ludzi.
4. Bardziej żywiołowe działania marketingowe.
5. Telewizja klubowa z prawdziwego zdarzenia (coś na wzór Korony Kielce).
P.S. Pojawiają się pomysły typu "karta kibica dająca zniżki w mieście". Sama karta ok, ale dodałbym w związku z tym jeszcze jedno życzenie do listy - myślmy wszyscy o Odrze jako o klubie regionalnym, a nie miejskim. Ostatnimi czasy może jest ciężko, bo my nisko, a kluby z sąsiednich województw radzą sobie dobrze w Ekstraklasie, ale naturalnym terenem, gdzie Odra powinna mieć kibiców jest województwo. Niestety, przez tułanie się po niższych ligach małe miasta (kluby) z regionu próbują stawiać się na równi z Odrą.
Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od
: wtorek, 1 października 2013, 9:17
autor: dames
Wielka Odra musi być rozumiana jako największy klub województwa. Potęgą Lecha nie jest sam Poznań, tylko milionowa Wielkopolska, która Lechem stoi z wyjątkami (np. Kalisz). Odra grająca w Ekstraklasie = kibice z całej Aglomeracji Opolskiej, a nawet z całego województwa. Jak będą się tu dobrze czuli, to przyjadą i wydadzą pieniądze na gastro i merchandise.