8
autor: Chrap
1. Powrót Odry do 1 ligi, jednak aby do tego doszło potrzebne są większe pieniądze. Stąd też trudny lecz możliwy do zrealizowania pomysł na pozyskanie prawdziwego strategicznego sponsora. Sam Sindbad na chwile obecną nie wprowadzi nas na zaplecze ekstaklasy. Jest kilka możliwości, np. szansa na nawiązanie większej współpracy z Elektrownią w Opolu czyli PGE Polska Grupa Energetyczna Spółka Akcyjna. W Opolu planowana jest potężna inwestycja w tym obszarze, a klub piłkarski jest świetnym nośnikiem informacji na linii Firma-Klient. Podatki płacone przez Spółkę będą ogromne więc będzie też co i odliczać. Ponadto można spróbować zaprosić do współpracy duże firmy z Opolszczyzny, takie jak:
- GK Brenntag Polska (154 miejsce na liście największych firm w Polsce),
- GK Górażdże Cement SA (205 miejsce),
- Nowa Itaka Sp. z o.o., Opole (214 miejsce),
- GK Alchemia SA (218 miejsce),
- Coroplast Sp. z o.o., Dylaki (362 miejsce),
- PHU Agro-As Sp. j., Grodków (376 miejsce),
- Neapco Europe Sp. z o.o., Praszka (389 miejsce),
- Izostal SA (431 miejsce),
- Diehl Controls Polska Sp. z o.o. (490 miejsce).
Pewnie ktoś prowadził już rozmowy z tymi firmami ale z pewnością nieskutecznie.
2. Zwiększenie frekwencji na Oleskiej, pamiętam jeszcze kilka lat temu przed każdym meczem na Krakowskiej stał telebim promujący najbliższy mecz. Dobrą promocją dla klubu są ludzie chodzący w barwach nie tylko na meczu (choć i z tym jest ogromny problem). Na dobrą sprawę ciężko teraz kupić bluzę, kurtkę w barwach niebiesko czerwonych. W wielu miastach w Polsce klub współpracuje z Urzędem Miasta (jak i w Opolu), a ten pomaga w nawiązaniu relacji z np. MZK. Dzięki temu po mieście jeździ kilka autobusów w barwach klubowych, np z mozliwym napisem "Jedziemy na mecz, przystanek Oleska".