realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Odrę

1
Wpisujmy tu wszystkie pomysły i marzenia związane z przyszłością naszego klubu.

1. Zmiana nazwy stacji kolejowej z Opole Wschodnie na OPOLE STADION.
2. Karta kibica dająca realne korzyści u partnerów klubu
3. Znaki drogowe informujące o dojeździe do Stadionu
4. Turniej drużyn dziecięcych z klubów europejskich
deklaracja wstąpienia do JEDNEJ ODRY dostępna jest tu: http://wp.me/a5nZjo-3E
osoby w wieku 16-18 lat (do ukończenia 18 roku życia) dostarczyć muszą rówież http://wp.me/a5nZjo-5n ZGODĘ RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO

Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od

6
1. Spiker : -strzelcem bramki np. Marciiiiiiiin
Cały stadion: - Kocuuur
s: Marcin?
stadion: Kocuur
s: Marciin?
stadion: Kocur Kocur Kocur
(było to kiedyś próbowane ale niefortunnie strzelcem brami był Adam Setla, spiker wywołał "Adam" na co kibice odpowiedzieli "Małysz" :D )

2. Jakaś nowa sektorówka bo ten nasz "Herb Odry" to znają już chyba wszyscy :( coś innego by się przydało, koszty kosztami ale chyba realne do wykonania , wiem że łatwiej mówić niż zrobić no ale cóż..
NIE DLA SMÓŁKI W OPOLU

Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od

8
1. Powrót Odry do 1 ligi, jednak aby do tego doszło potrzebne są większe pieniądze. Stąd też trudny lecz możliwy do zrealizowania pomysł na pozyskanie prawdziwego strategicznego sponsora. Sam Sindbad na chwile obecną nie wprowadzi nas na zaplecze ekstaklasy. Jest kilka możliwości, np. szansa na nawiązanie większej współpracy z Elektrownią w Opolu czyli PGE Polska Grupa Energetyczna Spółka Akcyjna. W Opolu planowana jest potężna inwestycja w tym obszarze, a klub piłkarski jest świetnym nośnikiem informacji na linii Firma-Klient. Podatki płacone przez Spółkę będą ogromne więc będzie też co i odliczać. Ponadto można spróbować zaprosić do współpracy duże firmy z Opolszczyzny, takie jak:

- GK Brenntag Polska (154 miejsce na liście największych firm w Polsce),
- GK Górażdże Cement SA (205 miejsce),
- Nowa Itaka Sp. z o.o., Opole (214 miejsce),
- GK Alchemia SA (218 miejsce),
- Coroplast Sp. z o.o., Dylaki (362 miejsce),
- PHU Agro-As Sp. j., Grodków (376 miejsce),
- Neapco Europe Sp. z o.o., Praszka (389 miejsce),
- Izostal SA (431 miejsce),
- Diehl Controls Polska Sp. z o.o. (490 miejsce).
Pewnie ktoś prowadził już rozmowy z tymi firmami ale z pewnością nieskutecznie.

2. Zwiększenie frekwencji na Oleskiej, pamiętam jeszcze kilka lat temu przed każdym meczem na Krakowskiej stał telebim promujący najbliższy mecz. Dobrą promocją dla klubu są ludzie chodzący w barwach nie tylko na meczu (choć i z tym jest ogromny problem). Na dobrą sprawę ciężko teraz kupić bluzę, kurtkę w barwach niebiesko czerwonych. W wielu miastach w Polsce klub współpracuje z Urzędem Miasta (jak i w Opolu), a ten pomaga w nawiązaniu relacji z np. MZK. Dzięki temu po mieście jeździ kilka autobusów w barwach klubowych, np z mozliwym napisem "Jedziemy na mecz, przystanek Oleska".

Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od

9
Chrap pisze:1. Powrót Odry do 1 ligi, jednak aby do tego doszło potrzebne są większe pieniądze. Stąd też trudny lecz możliwy do zrealizowania pomysł na pozyskanie prawdziwego strategicznego sponsora. Sam Sindbad na chwile obecną nie wprowadzi nas na zaplecze ekstaklasy. Jest kilka możliwości, np. szansa na nawiązanie większej współpracy z Elektrownią w Opolu czyli PGE Polska Grupa Energetyczna Spółka Akcyjna. W Opolu planowana jest potężna inwestycja w tym obszarze, a klub piłkarski jest świetnym nośnikiem informacji na linii Firma-Klient. Podatki płacone przez Spółkę będą ogromne więc będzie też co i odliczać. Ponadto można spróbować zaprosić do współpracy duże firmy z Opolszczyzny, takie jak:

- GK Brenntag Polska (154 miejsce na liście największych firm w Polsce),
- GK Górażdże Cement SA (205 miejsce),
- Nowa Itaka Sp. z o.o., Opole (214 miejsce),
- GK Alchemia SA (218 miejsce),
- Coroplast Sp. z o.o., Dylaki (362 miejsce),
- PHU Agro-As Sp. j., Grodków (376 miejsce),
- Neapco Europe Sp. z o.o., Praszka (389 miejsce),
- Izostal SA (431 miejsce),
- Diehl Controls Polska Sp. z o.o. (490 miejsce).
Pewnie ktoś prowadził już rozmowy z tymi firmami ale z pewnością nieskutecznie.

2. Zwiększenie frekwencji na Oleskiej, pamiętam jeszcze kilka lat temu przed każdym meczem na Krakowskiej stał telebim promujący najbliższy mecz. Dobrą promocją dla klubu są ludzie chodzący w barwach nie tylko na meczu (choć i z tym jest ogromny problem). Na dobrą sprawę ciężko teraz kupić bluzę, kurtkę w barwach niebiesko czerwonych. W wielu miastach w Polsce klub współpracuje z Urzędem Miasta (jak i w Opolu), a ten pomaga w nawiązaniu relacji z np. MZK. Dzięki temu po mieście jeździ kilka autobusów w barwach klubowych, np z mozliwym napisem "Jedziemy na mecz, przystanek Oleska".
Dobre. A ja pamietam nawet okres czasu, gdy zakreceni pozytywnie kibice Odry jezdzili autem, z wielkim glosnikiem, zachecajac muzyka i haslami na kolejny mecz Odry. Ale chyba niebiescy sie doczepiali.

Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od

14
1. Akademia piłkarska z prawdziwego zdarzenia ( juniorzy młodsi i starsi co roku wychodzą z grupy w lidze makroregionalnej).
2. Odra w przynajmniej I lidze, rezerwy w III. III liga jest bezpośrednim zapleczem pierwszej 11, juniorzy ogrywają się tam między seniorami. W sumie można połączyć to z pkt.1 i nazwać to spójnym systemem szkolenia. Mam wrażenie, że teraz nawet jeżeli nasi juniorzy nieźle sobie poradzą w lidze makro, to i tak nie są w stanie zaistnieć nawet w II lidze.
3. Porządny, nowoczesny stadion na 15 tys. ludzi.
4. Bardziej żywiołowe działania marketingowe.
5. Telewizja klubowa z prawdziwego zdarzenia (coś na wzór Korony Kielce).

P.S. Pojawiają się pomysły typu "karta kibica dająca zniżki w mieście". Sama karta ok, ale dodałbym w związku z tym jeszcze jedno życzenie do listy - myślmy wszyscy o Odrze jako o klubie regionalnym, a nie miejskim. Ostatnimi czasy może jest ciężko, bo my nisko, a kluby z sąsiednich województw radzą sobie dobrze w Ekstraklasie, ale naturalnym terenem, gdzie Odra powinna mieć kibiców jest województwo. Niestety, przez tułanie się po niższych ligach małe miasta (kluby) z regionu próbują stawiać się na równi z Odrą.

Re: realne, trudne do zrealizowania i wybujałe pomysły na Od

15
Wielka Odra musi być rozumiana jako największy klub województwa. Potęgą Lecha nie jest sam Poznań, tylko milionowa Wielkopolska, która Lechem stoi z wyjątkami (np. Kalisz). Odra grająca w Ekstraklasie = kibice z całej Aglomeracji Opolskiej, a nawet z całego województwa. Jak będą się tu dobrze czuli, to przyjadą i wydadzą pieniądze na gastro i merchandise.
deklaracja wstąpienia do JEDNEJ ODRY dostępna jest tu: http://wp.me/a5nZjo-3E
osoby w wieku 16-18 lat (do ukończenia 18 roku życia) dostarczyć muszą rówież http://wp.me/a5nZjo-5n ZGODĘ RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO