Strona 28 z 38

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 10 marca 2019, 14:32
autor: teo
smilee pisze: sobota, 9 marca 2019, 18:29 Nie, z Pogonia raczej napewno nie. Moze PP ale raczej nie ten z Pogonia na ktorym podawano nawet 9K widzow (ale te 7,5 napewno bylo).
Z Pogonią bankowo nie - siedziałem przy zegarze i nie kojarzę sceny. Nie było to czasem na ostatnim meczu rundy Z Sosnowcem? Deszcz, 1-2 w dupkę. To by w sumie tłumaczyło dlaczego Zagłębie wzięło sobie wówczas na warsztat któryś kawałek ich troje :x

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 11 marca 2019, 6:30
autor: Szyman
teo pisze: niedziela, 10 marca 2019, 14:32
smilee pisze: sobota, 9 marca 2019, 18:29 Nie, z Pogonia raczej napewno nie. Moze PP ale raczej nie ten z Pogonia na ktorym podawano nawet 9K widzow (ale te 7,5 napewno bylo).
Z Pogonią bankowo nie - siedziałem przy zegarze i nie kojarzę sceny. Nie było to czasem na ostatnim meczu rundy Z Sosnowcem? Deszcz, 1-2 w dupkę. To by w sumie tłumaczyło dlaczego Zagłębie wzięło sobie wówczas na warsztat któryś kawałek ich troje :x
poświeciłem trochę czasu aby znaleźć mecz, w którym odbył się ten koncert ale niczego nie znalazłem - skoro nie na PP to już żaden pomysł mi do głowy nie wpada

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 11 marca 2019, 18:40
autor: Odrzanin
To było na ostatnim meczu sezonu z Sosnowcem. Teo ma rację.

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 11 marca 2019, 20:17
autor: Szyman
Odrzanin pisze: poniedziałek, 11 marca 2019, 18:40 To było na ostatnim meczu sezonu z Sosnowcem. Teo ma rację.
Raczej rundy, to byla pierwsza przegrana Odry w Opolu tego pamietnego sezonu ;)
I bramka z dupy z polowy (wtedy jeszcze nie wiedzialem, zreszta jak 99% stadionu, ze mecz byl kupiony przez Niedziele a sprzedany przez grajkow)

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 11 marca 2019, 20:34
autor: smilee
Ta koncepcja jest bardzo prawdopodobna... ;-)

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 12 marca 2019, 22:22
autor: LooZ^
Pan Juszczyk złożył wypowiedzenie i odchodzi z klubu z końcem marca. Jako że pozwolił sobie postawić moją osobę jako "winną" temu, to pozwolę sobie na komentarz.

Na początek cytat.
Nie bez wpływu była też przykra sytuacja, która spotkała mnie niedawno w siedzibie Klubu za sprawą jednego z "kibiców", a po niej fala hejtu nakręcona na moją osobę w ramach personalnych rozgrywek przez tę konkretną osobę. Nie zgadzam się na taką rzeczywistość, nie zgadzam się na hejt! To też jedna z przyczyn, z której się z niej wypisuje. Aby polski sport mógł pójść do przodu, każde z nas powinno zacząć od siebie: od tego, czy ja działam na 100%, czy daję z siebie wszystko. A dopiero później bierzmy się za rozliczanie i obrażanie innych. Z kolei jako Kibice na pierwszym miejscu powinniśmy stawiać dobro Klubu, a nie nasze indywidualne interesy. Jeżeli jesteśmy prawdziwymi Kibicami...
Tekst typowy dla Pana Juszczyka. W swojej pracy spotkałem się z setkami osób, zatrudniałem sam przez lata łącznie ponad sto osób. Osoby które odeszły ode mnie z firmy mogę policzyć na palcach jednej ręki z czego ostatnia robiła to wręcz ze łzami w oczach, bo dostała ofertę od innej firmy z gatunku tych "nie do odrzucenia". Uważam, że w życiu należy być dobrym człowiekiem i przede wszystkim dobrym szefem. Mam dziesiątki dowodów na to, że moi pracownicy mają mnie za dobrego szefa.

Nie jestem "kibicem", jestem kibicem, jestem kibolem i jestem fanatykiem. Ta wiślacka przybłęda, która nawet nie ogląda meczów Odry (siedzi w tym czasie w swoim pokoiku, a pasjonuje się tylko meczami Wisły oglądanymi na stadionie), znalazła się w klubie niestety z moim pełnym poparciem, bo wydawał się osobą sensowną i z porządnym CV. Niestety, szybko zacząłem dostawać sygnały z Polski jak i z samej Wisły, że Pan Juszczyk jest osobą skrajnie patologiczną.

Niestety, jego "szefowanie" w Odrze to pasmo buty, chamstwa, arogancji i wywyższania się. "Panodyrektorowania".

Po wiadomym zdarzeniu dostałem od pracowników klubu i z jego otoczenia komentarze pod tytułem "jak ty tak długo wytrzymałeś"? Obecnie jedynym zwolennikiem jego pracy w klubie był Karol Wójcik, który tak bardzo zapałał sympatią do DJ, że umieścił na stronie skandaliczne i obrzydliwe oświadczenie bez żadnej próby dyskusji ze mną na ten temat. Ja nadal nie doczekałem się obiecanego pozwu i coś czuję, że się nie doczekam. Sprawy absolutnie tak nie zostawię.

To po pierwsze. Nie wiem na czym miałyby polegać moje personalne rozgrywki. Jeśli mam zarzuty to do Zarządu klubu i z pewnością na walnym zebraniu członków je przedstawię. Nie mam żadnego interesu w podkopywaniu działalności DJ ponieważ i tak nie mam obecnie czasu pomagać klubowi, ani nie mam żadnego wpływu na jego politykę w kwestii zatrudnień.

Nie rozumiem zarzutu "czy ja działam na 100%". Pan Juszczyk z pewnością tak nie działał, jego mityczne "zapracowanie" w trakcie którego nikt nie wiedział czym się zajmuje oraz nieobecność w klubie od piątkowego popołudnia do wtorkowego popołudnia oraz niedostępność w tym czasie nawet na potrzeby szybkiej pomocy. Nawet dzisiaj w czasie meczu kiedy rzekomo zajmował się bieżącymi sprawami w internecie jak... zmiana tła na profilu, nie znalazł czasu żeby zbanować spamera który w wiadomościach do klubu wyzywał nasz klub. Zrobiłem to dopiero ja pół godziny po meczu kiedy wróciłem do domu.

Nic nigdy nie będzie dla mnie ważniejsze niż dobro klubu. Nie mają do tego nic żadne "indywidualne interesy", bo takowych w klubie nie mam, a jeśli mam jakieś plany, to na pewno nie na poziomie dyskusji z DJ. Mam własną, dobrze prosperującą firmę która rok do roku zwiększa zatrudnienie o 100%, zarabiam i będę zarabiał dużo dużo więcej niż Pan Juszczyk kiedykolwiek będzie w stanie, mimo absurdalnej pensji jaką miał w klubie (jak na skalę oszczędności w klubie na wszystkim).

W ramach mojej współpracy z klubem otrzymywałem 1.000pln netto w czasie kiedy byłem "koordynatorem ds marketingu", a formalnie jak usłyszałem od KW - "jest to zakres kompetencji dyrektora marketingu", o tytuł którego nigdy się nie starałem, bo w klubie z jednym pracownikiem brzmi to śmiesznie. Kwota ta szła w 80% na funkcjonowanie OdraTV, a pozostałą kwotę przeznaczałem na promocję wydarzeń na FB.

Mój dorobek to m.in. odnowienie herbu i całej identyfikacji wizualnej, bannery po drugiej stronie stadionu, oklejenie autokaru, stworzenie i wsparcie OdraTV czy uporządkowanie wielu spraw organizacyjnych. Niestety, niedostatecznie dopilnowałem sprawy nowej strony przez co zajął się tym DJ i niestety nie jest to raczej coś co wytrzyma z nami przez lata. Co zabawne, redaktorzy prowadzący stronę nie tyle nawet nie pomagali przy jej powstawaniu, co nie mieli żadnego wglądu w prace nad jej powstawaniem.

Wszystko to pracując 1-2h dziennie, bo na tyle pozwalała mi praca zawodowa, obowiązki prywatne związane z niepełnosprawną partnerką i słabym, ale zawsze bliskim mojemu sercu, wspieraniem Jednej Odry. Niech więc każdy sam oceni kto kogo powinien rozliczać. Ze strony Zarządu słyszałem wyłącznie pochwały na temat mojej pracy i w zgodzie też współpracę zakończyliśmy.

Nie ukrywam też, że Pan DJ to przede wszystkim wielki zawód dla mnie osobiście. Sporo z nim rozmawiałem na początku współpracy z klubem i wszelkie moje bolączki (brak obecności na meczach wyjazdowych, brak auta służbowego, problem z mikrofonami) określał jako banalne problemy, które rozwiąże w pierwszym tygodniu pracy. Jak wiemy, kwestie te nie zostały rozwiązane do dzisiaj, a jego wypowiedzi na spotkaniu z kibicami temat zamiatały pod dywan.

Kończymy całe szczęście ten smutny temat pobytu Pana DJ w Opolu. Oby następny pracownik, tym razem całe szczęście niższy rangą, był dużo lepszy. Tak jak pomogłem DJ wprowadzając go w pracę w Odrze, tak oczywiście w miarę możliwości i chęci pomogę każdemu innemu który zajmie jego miejsce. Ciężko mi znaleźć lepszy dowód na to, że dla mnie zawsze priorytetem będzie dobro klubu.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 12 marca 2019, 23:08
autor: respest
No odleciał mocno 'didżej' ostatnimi czasy, niestety w pouczaniu innych próbuje go zastąpić SportDyr. KW dużo od ojca się musi nauczyć, ale najważniejszego to otaczania się ludźmi, bo dziwnie dużo 'pudeł'.

Mam też przy okazji taki jeden malkontencki zarzut do prowadzenia SM przez Odrę - dobrze dobrany gif jako odpowiedź kibicowi/innemu klubowi potrafi "wygrać internet", ale przeginanie z ich używaniem jest infantylne i powoduje odwrotny do zamierzonego skutek.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 12 marca 2019, 23:25
autor: LooZ^
respest pisze: wtorek, 12 marca 2019, 23:08 Mam też przy okazji taki jeden malkontencki zarzut do prowadzenia SM przez Odrę - dobrze dobrany gif jako odpowiedź kibicowi/innemu klubowi potrafi "wygrać internet", ale przeginanie z ich używaniem jest infantylne i powoduje odwrotny do zamierzonego skutek.
O to, to.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 13 marca 2019, 5:19
autor: smilee
Panu dyrektorowi życzymy szczescia na nowrj sciezce kariery zawodowej, takich symulantow, ktorzy klub maja w d... i przychodza tylk dla kasy/stanowiska tez mamy w d...

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 27 marca 2019, 20:25
autor: zebro
Robię sobie właśnie coś na kompie, w telewizji lecą "Milionerzy", a w nich nasz były gwiazdor od marketingu. Ale nie przebrnął eliminacji;)

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 27 marca 2019, 20:25
autor: kuciapka
yebłem.
właśnie w Milionerach jako uczestnik Pan Damian Juszczyk z Krakowa :D
co prawda nie dostał się z eliminacji ale padłem :D

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 27 marca 2019, 22:06
autor: Odrzanin
Potwierdzam, widziałem.

Re: Marketing i PR Klubu

: czwartek, 28 marca 2019, 4:45
autor: smilee
... Na bezrobociu lekko nie jest ;-)

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 14 kwietnia 2019, 19:00
autor: Filip
Sagan na stałe wrócił na stanowisko spikera?

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 14 kwietnia 2019, 19:13
autor: LooZ^
Nie, tylko zastępował.

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 14 kwietnia 2019, 20:18
autor: Polak'o
A szkoda.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 30 kwietnia 2019, 18:21
autor: wijamurzyn
Jak w ogóle wygląda kwestia utworzenia spółki akcyjnej? Dzieje się coś w tym kierunku?

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 30 kwietnia 2019, 22:33
autor: jojo
Dawno to umarło

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 28 czerwca 2019, 12:48
autor: zielu
Ja pierdolę, na spotkanie z zarządem i trenerem trzeba się zapisać wysyłając maila z danymi. Co za kurwa żenada.

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 28 czerwca 2019, 15:38
autor: Do przerwy 0:1
A jak ktoś będzie zadawał trudne pytania - zakaz stadionowy. Od razu sobie wpiszą dane do systemu :)

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 28 czerwca 2019, 15:46
autor: LooZ^
Ciekawe co RODO na to ;)) Ciekawe do jakich baz danych zostaną zapisane dane uczestników i jak będą przetwarzane...

Re: Marketing i PR Klubu

: sobota, 29 czerwca 2019, 11:55
autor: nOrweg
Tym bardziej powinno przyjść dużo osób, jednocześnie dając im do zrozumienia,że klub to nie jest ich prywatna firma.

Re: Marketing i PR Klubu

: czwartek, 4 lipca 2019, 14:58
autor: wijamurzyn
Jak wygląda sprawa z kartami kibica? Będzie trzeba wyrobić nową? Bo z tego co pamiętam to termin ważności wynosił dwa sezony, więc już się skończył.

Re: Marketing i PR Klubu

: czwartek, 4 lipca 2019, 16:04
autor: mario11983
wijamurzyn pisze: czwartek, 4 lipca 2019, 14:58 Jak wygląda sprawa z kartami kibica? Będzie trzeba wyrobić nową? Bo z tego co pamiętam to termin ważności wynosił dwa sezony, więc już się skończył.
Też myślałem, że ważność karty kibica wynosi 2 lata.
Jednak po zalogowaniu się na stronie www.bilety.odraopole.pl mam następującą informację: Karta kibica ważna do 30 czerwca 2022.
Więc chyba automatycznie przedłużyła się na kolejne lata.

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 7 lipca 2019, 10:21
autor: Radek^^
Mam takie pytanie odnośnie redaktora Odra TV przedłużyli z nim w końcu tą umowę? I kto na chwilę obecną prowadzi konta w mediach społecznościowych?