Re: Marketing i PR Klubu

510
Przyłączam się i do braw, i do opinii o wysokiej jakości materiałów. Można czuć dumę oglądając filmiki.

Myślę też, że oprócz dobrej roboty Mateusza (co trzeba podkreślić), złożyło się tez na to kilka czynników: obóz, czyli większa dostępność do piłkarzy, super atmosfera w drużynie, którą widać 'gołym okiem' oraz dość sporo piłkarzy, którzy nie mają 'kamerofobii' i są w stanie sensownie coś powiedzieć przed nią. Dla mnie zaskoczeniem na plus tego obozu są Nowak i Czyżycki.

Re: Marketing i PR Klubu

511
respest pisze:Przyłączam się i do braw, i do opinii o wysokiej jakości materiałów. Można czuć dumę oglądając filmiki.

Myślę też, że oprócz dobrej roboty Mateusza (co trzeba podkreślić), złożyło się tez na to kilka czynników: obóz, czyli większa dostępność do piłkarzy, super atmosfera w drużynie, którą widać 'gołym okiem' oraz dość sporo piłkarzy, którzy nie mają 'kamerofobii' i są w stanie sensownie coś powiedzieć przed nią. Dla mnie zaskoczeniem na plus tego obozu są Nowak i Czyżycki.
jeszcze pare miesiecy i wszyscy sie oswoja z kamera. beda za takie opolskie gwiazdeczki , jest dobrze bedzie lepiej

Re: Marketing i PR Klubu

514
Rafał pisze:Kojarzycie te reklamy z samochodow które jeżdżą bo mieście i przez megafon nadają o jakis promocjach albo wydarzeniach? Myślicie ze to byłby dobry pomysl aby wynająć taki samochód zeby jeździł po Opolu i informował przez megafon o meczach Odry? :D
jak dla mnie słaby pomysł, nie ma imo nic bardziej wkurwiającego od tych samochodów.

Re: Marketing i PR Klubu

518
Reklama na samochodzie faktycznie raczej nie, ale np billboardy już jak najbardziej, biorąc przykład z górnika, który raz już próbował zawłaszczyć naszą "przestrzeń reklamową". Pomysł z MZK też spoko, co by nie mówić wiele osób korzysta z tej formy transportu. Kwestia jak by się do tego ustosunkował sam przewoźnik. (edit: ok, nieważne :D)
Nie wiem na jakim etapie jest remont oświetlenia, ale uważam, że fajną opcją byłoby włączenie oświetlenia do promocji meczu z gieksą (jak rozumiem, to będzie pierwszy mecz przy sztucznym świetle, tak?). Dosłownie i w przenośni. Choćby w formie filmu promocyjnego. I stała się światłość, wszyscy na mecz ;)

Re: Marketing i PR Klubu

520
Duone bilbordy z zaproszeniem na mecz. Faktycznie by się przydały, kiedyś był tylko 1 koło stadionu, a teraz w ogóle.
A zamiast plakatow w mzk to może info na tych monitorach w autobusie?
Kiedyś jak byłem w Świnoujsciu bardzo spodobało mi się, że w dniu meczu Floty na głównych ulicach miasta na latarniach były długie biało-niebieskie flagi, i wszystkie taksówki jeździły z małymi flagami Floty przyczepionymi do auta, ale nie wiem czy u nas by to przeszło. Natomiast duże bilbordy powinny być obowiązkowe.
Odra jest najważniejsza !

Re: Marketing i PR Klubu

521
Jakiś bilbord w centrum należałoby okleić, żeby ludzie widzieli, kiedy na Oleską przyjść ;>. Poza tym, w centrach handlowych (Karolinka, Solaris, Turawa(?) ), Można by było tam postarać się o jakąś konkretną reklamę, tym bardziej, że za jakiś czas bliżej ze stadionu będzie do Karolinki niż do Solarisa, a na wrocławskiej w ciągu weekendu przewija się kosmiczna liczba osób. Można byłoby puszczać informacje przez radio, w sensie przez to ich nagłośnienie, bo i tak co chwile lecą tam reklamy totolotka czy inne takie, to myślę, że ludzie odrazu zwróciliby uwagę na coś innego niż tekst "wielka kumulacja milionpięćsetstodziewięćset zł" . Dodatkowo jak wchodzi się do Karolinki to mają taki panel-wyświetlacz w który klikasz i ci się pojawia mapa centrum handlowego (co gdzie jaki sklep leży), ale zanim klikniesz to jest tam tylko logo centrum handlowego. Można byłoby porozmawiać z osobą odpowiedzialną za to, żeby widniała tam informacja o meczach Odry, i w ten sposób zanim ktoś kliknie to była by tam taka grafika z ucieszonymi piłkarzami, albo takimi w euforii po jakimś golu i przed nimi tekst "Sobota 19:45 Odra - XXX, Bądź z nami i wspieraj Odrę!". Nikt przeważnie tego nie klika, a i wyświetlacz w miarę duży więc byłoby czytelne wszystko. Czyli tak podsumowując to co napisałem, różne formy promocji, nawet konkursy z nagrodami byle w którymś z centrów handlowych przy weekendzie.

Re: Marketing i PR Klubu

522
Dalej, skoro cykl przepytaj piłkarza cieszy się taką popularnością, spotkania moderowane w punkcie partnerskim/potencjalnym punkcie klubowym w którymś z centrów handlowych, na których byłaby możliwość zadania tych pytań osobiście. Skrócenie dystansu piłkarz-kibic, autografy, rozmowy etc.

Re: Marketing i PR Klubu

524
Obklejony autokar, koszulki na nowy sezon z nike bądź adidasa ale w tych tematach (chyba) już coś się dzieje. Bilbordy w Opolu ale też w jakiś strategicznych miejscach na całej Opolszczyźnie. Współpraca z FanClubami i ich nieco ożywienie np. zorganizować wyjazd powiedzmy 100 dzieciaków ze Strzelec Opolskich, Nysy czy innego miasta na mecz z Puszczą. Na ważniejsze mecze u siebie nagrywać jakieś spoty reklamowe, zachęcać ludzi do jeżdżenia na ważniejsze wyjazdy.

Re: Marketing i PR Klubu

525
Filip pisze:Obklejony autokar, koszulki na nowy sezon z nike bądź adidasa ale w tych tematach (chyba) już coś się dzieje. Bilbordy w Opolu ale też w jakiś strategicznych miejscach na całej Opolszczyźnie. Współpraca z FanClubami i ich nieco ożywienie np. zorganizować wyjazd powiedzmy 100 dzieciaków ze Strzelec Opolskich, Nysy czy innego miasta na mecz z Puszczą. Na ważniejsze mecze u siebie nagrywać jakieś spoty reklamowe, zachęcać ludzi do jeżdżenia na ważniejsze wyjazdy.
Tu zostało powiedziane wszystko. Jeśli chodzi o cele krótkoterminowe zbliża się prezentacja - jest cisza...