Re: Marketing i PR Klubu

427
Z meczu na mecz widać wyraźny postęp, jeśli chodzi o materiały około-meczowe. Co raz lepsze i bardziej treściwe kulisy, wczoraj kolejny materiał z Filipem (genialny przed kamerą), przeplatany wstawkami z treningu. Super!
Mam tylko jedną uwagę techniczną. W logo Odra.TV fragment "Odra" zamiast na transparentnym tle, umieściłbym na białym, odwrotnie do tego jak wygląda "TV". Na ciemnym tle kluczowa "Odra" staje się niewidoczna.
Obrazek

Re: Marketing i PR Klubu

445
Słabe kulisy jak dla mnie, żadnej muzyki w tle, żadnych ciekawych dialogów z piłkarzami (i to nie dla tego że piłkarze nie chcą mówić do kamery bo w kulisach Ruchu prowadzacy fajnie naszych piłkarzy zagadał) no i strasznie słabo to wygląda że jest jakieś ujęcie z przed meczu i nagle pyk po meczu , koniec kulis. Takiego suchego materiału nie ogląda sie za ciekawie.

Re: Marketing i PR Klubu

446
To muzyka czyni kulisy ciekawymi? ;) Z innych klubów jako obsługa medialna jeździ 3-5 osób. Od nas jeździ jedna, która ogarnia wszystko, od relacji z meczu na social media, przez kulisy, aż po nagrywanie konferencji po meczach. Musimy żyć z tym co mamy, raz będzie lepiej, a raz gorzej.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.