Re: Marketing i PR Klubu

252
Trening otwarty raczej nie ma sensu. Prezentacja i prezentacja strojów jest planowana, ale jest bardzo mało czasu. Drużyna wraca z obozu praktycznie prosto na mecz PP, gdzie będą już prawdopodobnie już nowe stroje.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

260
Po tygodniu działań:
- jest realny plan obklejenia autokaru Odry;
- analizujemy co możemy zrobić celem ujednolicenia bannerów po stronie starej trybuny;
- szykujemy bardzo profesjonalną sesję fotograficzną;
- zrobiliśmy już trochę poprawek na stronie, która będzie przebudowana i powiększona;
- powstało oficjalne konto na twitterze;
- trwają prace nad identyfikacją wizualną klubu i poprawionym herbem;
- prawdopodobnie na całą Opolszczyznę trafi kilkadziesiąt tysięcy ulotek z terminarzem meczów Odry;
- Odra zakupi kamerę 4K na potrzeby OdraTV (która jednak z pewnością potrzeować będzie minimum 3-6 miesięcy do rozkręcenia się);
- pracujemy nad dużym wywiadem z Prezesem;

W mojej ocenie priorytety w kwestii wizerunku klubu są dwa:
- profesjonalna sesja foto z całą paczką zdjęc promocyjnych;
- identyfikacja wizualna klubu i poprawa herbu;

To są dwa fundamenty, na których budować się będzie właściwie wszystko.

Wiele z tych spraw było oczywiście w toku, ale mam wrażenie, że pomagam podejmować szybko decyzje i po prostu działać.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

261
Bardzo fajna inicjatywa Korony, prezentacja drużyny i strojów połączona ze sparingiem.
To już dzisiaj!
15:00 - otwieramy bramy Kolporter Arena
16:30 - prezentacja drużyny przed sezonem 2017/2018
18:00 - mecz kontrolny z AEK FC / ΠΑΕ ΑΕΚ Ateny
Wstęp wolny.
Wejście bramą od ul. Ściegiennego.

Re: Marketing i PR Klubu

265
a to ciekawe bo jakoś na przestrzeni lat (a nawet wieków) zawsze jakieś funkcjonowało i nie zawsze było powiązane z klubem (stroną klubową) a jednak funkcjonuje nadal

był nawet przypadek ze były dwa fora - to gdzie wypowiadali się wszyscy - prowadzone przez kibiców i to, do którego odsyłała strona klubowa a na którym udzielała się bardzo wąska grupa ludzi, aż do jego naturalnego końca
Nie ma tutaj dla was miejsca, bo nie macie jaj
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być

Re: Marketing i PR Klubu

266
Szyman pisze:a to ciekawe bo jakoś na przestrzeni lat (a nawet wieków) zawsze jakieś funkcjonowało i nie zawsze było powiązane z klubem (stroną klubową) a jednak funkcjonuje nadal

był nawet przypadek ze były dwa fora - to gdzie wypowiadali się wszyscy - prowadzone przez kibiców i to, do którego odsyłała strona klubowa a na którym udzielała się bardzo wąska grupa ludzi, aż do jego naturalnego końca
to w sumie obserwacja zgodna z Twoim mottem
bez przypominania o naszym istnieniu, forum będzie się marginalizować coraz bardziej

Re: Marketing i PR Klubu

267
rob65 pisze:
Szyman pisze:a to ciekawe bo jakoś na przestrzeni lat (a nawet wieków) zawsze jakieś funkcjonowało i nie zawsze było powiązane z klubem (stroną klubową) a jednak funkcjonuje nadal

był nawet przypadek ze były dwa fora - to gdzie wypowiadali się wszyscy - prowadzone przez kibiców i to, do którego odsyłała strona klubowa a na którym udzielała się bardzo wąska grupa ludzi, aż do jego naturalnego końca
to w sumie obserwacja zgodna z Twoim mottem
bez przypominania o naszym istnieniu, forum będzie się marginalizować coraz bardziej

stwierdzam fakt, ze od prawie 20 lat, żadne forum - prowadzone w większości czasu przez osoby które znam - się nie zmarginalizowało. Owszem zmieniało adresy czy szatę graficzną ale każde kolejne było kontynuacją.

nie neguje w cale pomysłu podpięcia forum do strony głównej, bo jest to oczywiste, nie zgadzam się po prostu ze stwierdzeniem ze forum padnie bo jest to po prostu zwykły bełkot
Nie ma tutaj dla was miejsca, bo nie macie jaj
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być

Re: Marketing i PR Klubu

270
zielu pisze:Problem w tym, że teraz udziela się kilka osób na krzyż, a kiedyś forum jednak bardziej żyło. Niestety czasy fb i innych portali społecznościowych zrobiły swoje.
To także jest fakt, że portale społecznościowe wypierają dyskusje na forach, jednak te drugie nadal są "skarbnica wiedzy" w większości przypadków. Szukając odpowiedzi na zadawane pytania nawet google kieruje w pierwsze kolejności na fora dotyczące interesującego nas tematu. Co do "życia forum" to w przypadku Odry wydaje się, że są to czasy jakie w danych chwilach jesteśmy. Zauważ, że zanim 9 kwietnia 2017 roku było najwięcej użytkowników (83) to przed tym, w tej statystyce, był bodajże rok 2011 z ponad 70 użytkownikami online
Nie ma tutaj dla was miejsca, bo nie macie jaj
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być

Re: Marketing i PR Klubu

272
Na razie herb musi poczekać - mamy wstępną wersję, ale wymaga trochę czasu, którego po prostu nie ma. Wszystko już musi iść do druku.

Na zachętę - zarys nowej identyfikacji wizualnej klubu i hasło które będzie nam przyświecać w nadchodzącym półroczu - #wracamysilniejsi

Wyjaśnienie hasła jak i okołotematyczne akcje z nim związane "nadchodzą".

Do druku trafi też 50.000 ulotek, które trafią do Opola i licznych okolicznych miast, na razie "testowo", zobaczymy jaki skutek frekwencyjny (i wizerunkowy) przyniosą.
Obrazek
Jest szansa, że Karty Kibica (więc pewnie i karnety) trafią do sprzedaży już w sobotę.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.