Re: Marketing i PR Klubu

136
Poza promocją meczy domowych która jak wiadomo kuleje fajnie by było jak by klub czasem włączył się do promocji jakiś ważniejszych spotkań wyjazdowych. Promowanie Odry na Opolszczyźnie przykładowo do podstawówek np. w Strzelcach, Oleśnie itp. jada piłkarze na spotkanie a potem grupa powiedzmy tych 50 czy 100 dzieciaków za friko wbija sobie na mecz.
Telewizja klubowa skróty, wywiady, relacje. Skróty powinny być kręcone od strony kortów.
Nowa kolekcja gadżetów, a nie że od poza meczówkami od 3 lat nie ma nic nowego.
Kiedyś piłkarze wychodzili z tego przenośnego niebiesko-czerwonego tunelu wiadomo co z nim?

Re: Marketing i PR Klubu

137
Jacelinho pisze:Fajnie by było , jak by po każdej kolejce byli oceniani zawodnicy tak jak na stronie Realu Madryt , Manchesteru United lub Liverpoolu. Gdyby była ocena redakcji powiedzmy i opis do każdego zawodnika.
Nie no bez jaj. Która OFICJALNA strona klubu tak robi ? Ano żadna. Takie rzeczy to mogą sobie robić dziennikarze a nie oficjalna strona klubu.

Re: Marketing i PR Klubu

139
Uważam że to by nie było złe , kibice by mogli głosować w ankietach kto grał na jaką ocenę wg kibiców. A nie tak jak teraz że sms z których pewnie dużo głosów nie ma. A taka ocena opisowa też jest fajna , dla tych co nie mogli oglądać meczu bo nie było transmisji. Zresztą można by było zrobić grupę która razem pisze oceny opisowe i wystawiali oceny wg nich i niżej wg kibiców. Nie trzeba patrzeć na innych , sami dajmy coś czego nigdzie nie ma , innowacja a zawodnicy grający w klubie widzieli by na jaką ocenę są oceniani i CI co zagrali słabo by mieli dodatkową motywację żeby się poprawić. A jeszcze proponuję o zrobienie tak zwanej wyspy ( stoisko handlowe ) w centrach handlowych. Tam można by bylo sprzedawać wszystkie gadzety , szaliki , koszulki itp. Już nie mówię że bilety powinny być do kupienia na oficjalnej stronie i w takich wyspach właśnie.To idealnie miejsce na pozyskanie nowych kibiców , centra handlowe mają tłumy ludzi i na pewno by to się opłacało. Zaksa tak robi w Kędzierzynie w Odrzańskich Ogrodach , ma wyspę , można tam bilet kupić i daje radę a to tylko siatkówka a piłka ma większy potencjał.

Re: Marketing i PR Klubu

148
Podanie danych tylko dla nowicjuszy. Szkoda nie korzystać z takiego miejsca, gdzie przewija się mnóstwo ludzi. A jeśli nie sprzedaż biletów to przynajmniej miejsce do promocji czy wieszania plakatów. Do współpracy przy sprzedaży biletów można wykorzystać również innych sponsorów np. kasy MOSiR czy Opolskiego PKS. Jeśli chodzi o Legię to nie są zbyt oryginalni. To lepsze przykłady daje .... tfu nie będę kalał forum nazwą tego klubu z Wrocławia, gdzie sprzedają bilety w wyspach kibica w galeriach handlowych, kasie PKS czy w kioskach Kolportera.

Re: Marketing i PR Klubu

149
Może klub powinien pomyśleć nad sklepem klubowym w jakimś centrum handlowym np.Karolinka czy w Solarisie.Można by bylo sprzedawać bilety oraz gadżety klubowe,lepiej zeby sklep klubowy byl w jakimś centrum handlowym gdzie dużo rodzin odwiedza takie centra handlowe.Bo teraz tak naprawde Odra nie ma żadnego sklepu z gadżetami.