Strona 21 z 38
Re: Marketing i PR Klubu
: piątek, 19 stycznia 2018, 10:16
autor: LooZ^
Jesteśmy w trakcie ;)
Re: Marketing i PR Klubu
: piątek, 19 stycznia 2018, 10:18
autor: mario11983
Re: Marketing i PR Klubu
: piątek, 19 stycznia 2018, 11:44
autor: fxq
Super kulisy ! Naprawdę kozackie.
Re: Marketing i PR Klubu
: środa, 24 stycznia 2018, 21:46
autor: LooZ^
Jest nowe logo OdraTV, podziękowania dla Winiarczyka, który w czasie wolnym działa jako grafik ;))
Re: Marketing i PR Klubu
: piątek, 26 stycznia 2018, 9:01
autor: mudziol
Nowe logo SUPER!
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 27 stycznia 2018, 11:10
autor: Kob
Brawa za bardzo fajne kulisy z kazdego dnia na obozie
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 27 stycznia 2018, 13:23
autor: LooZ^
Tak jest, nieskromnie powiem, że to poziom górnej połówki Ekstraklasy, porównując z tym co oferowały inne kluby z obozów.
Odpowiada za to Mateusz, można go śledzić tutaj -
https://twitter.com/mateuszgajdas
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 27 stycznia 2018, 13:53
autor: ekspert-PR
Z tygodnia na tydzień coraz lepiej! Super :)
Czy to jego miałeś na myśli w wakacje, że jest ciekawy kandydat, który specjalnie się przeprowadzi do Opola aby prowadzić social media, a początkowo jego zatrudnienie się przesunęło z jakiś powodów? Czy to chodziło o innego kandydata?
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 27 stycznia 2018, 13:55
autor: LooZ^
Nie, Mateusz studiuje w Opolu (ale z Opola nie jest). Ten drugi kandydat w sumie... pracuje dla Odry, on odpowiada m.in. za wywiady, ale z przyczyn formalnych musi pozostać anonimowy ;)
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 27 stycznia 2018, 14:04
autor: respest
Przyłączam się i do braw, i do opinii o wysokiej jakości materiałów. Można czuć dumę oglądając filmiki.
Myślę też, że oprócz dobrej roboty Mateusza (co trzeba podkreślić), złożyło się tez na to kilka czynników: obóz, czyli większa dostępność do piłkarzy, super atmosfera w drużynie, którą widać 'gołym okiem' oraz dość sporo piłkarzy, którzy nie mają 'kamerofobii' i są w stanie sensownie coś powiedzieć przed nią. Dla mnie zaskoczeniem na plus tego obozu są Nowak i Czyżycki.
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 27 stycznia 2018, 23:07
autor: snajper
respest pisze:Przyłączam się i do braw, i do opinii o wysokiej jakości materiałów. Można czuć dumę oglądając filmiki.
Myślę też, że oprócz dobrej roboty Mateusza (co trzeba podkreślić), złożyło się tez na to kilka czynników: obóz, czyli większa dostępność do piłkarzy, super atmosfera w drużynie, którą widać 'gołym okiem' oraz dość sporo piłkarzy, którzy nie mają 'kamerofobii' i są w stanie sensownie coś powiedzieć przed nią. Dla mnie zaskoczeniem na plus tego obozu są Nowak i Czyżycki.
jeszcze pare miesiecy i wszyscy sie oswoja z kamera. beda za takie opolskie gwiazdeczki , jest dobrze bedzie lepiej
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 17 lutego 2018, 21:05
autor: LooZ^
Jeśli mielibyście określić czego wam brakuje w dziale marketingowym i mediowym klubu to byłoby to... ?
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 17 lutego 2018, 21:34
autor: Rafał
Kojarzycie te reklamy z samochodow które jeżdżą bo mieście i przez megafon nadają o jakis promocjach albo wydarzeniach? Myślicie ze to byłby dobry pomysl aby wynająć taki samochód zeby jeździł po Opolu i informował przez megafon o meczach Odry? :D
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 17 lutego 2018, 21:44
autor: wijamurzyn
Rafał pisze:Kojarzycie te reklamy z samochodow które jeżdżą bo mieście i przez megafon nadają o jakis promocjach albo wydarzeniach? Myślicie ze to byłby dobry pomysl aby wynająć taki samochód zeby jeździł po Opolu i informował przez megafon o meczach Odry? :D
jak dla mnie słaby pomysł, nie ma imo nic bardziej wkurwiającego od tych samochodów.
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 17 lutego 2018, 21:47
autor: LooZ^
Tak, irytuje sporo ludzi + irytuje stróży porządku ;)
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 17 lutego 2018, 22:43
autor: Szwedek
Moim zdaniem przydałyby się plakaty w autobusach MZK informujące o meczu chociaż nie wiem czy taki pomysł jest w ogóle do zrealizowania.
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 17 lutego 2018, 22:43
autor: LooZ^
Nie jest, następny proszę ;)
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 17 lutego 2018, 22:45
autor: kaem
Reklama na samochodzie faktycznie raczej nie, ale np billboardy już jak najbardziej, biorąc przykład z górnika, który raz już próbował zawłaszczyć naszą "przestrzeń reklamową". Pomysł z MZK też spoko, co by nie mówić wiele osób korzysta z tej formy transportu. Kwestia jak by się do tego ustosunkował sam przewoźnik. (edit: ok, nieważne :D)
Nie wiem na jakim etapie jest remont oświetlenia, ale uważam, że fajną opcją byłoby włączenie oświetlenia do promocji meczu z gieksą (jak rozumiem, to będzie pierwszy mecz przy sztucznym świetle, tak?). Dosłownie i w przenośni. Choćby w formie filmu promocyjnego. I stała się światłość, wszyscy na mecz ;)
Re: Marketing i PR Klubu
: sobota, 17 lutego 2018, 23:20
autor: LooZ^
Co robił górnik?
Re: Marketing i PR Klubu
: niedziela, 18 lutego 2018, 0:15
autor: zielu
Duone bilbordy z zaproszeniem na mecz. Faktycznie by się przydały, kiedyś był tylko 1 koło stadionu, a teraz w ogóle.
A zamiast plakatow w mzk to może info na tych monitorach w autobusie?
Kiedyś jak byłem w Świnoujsciu bardzo spodobało mi się, że w dniu meczu Floty na głównych ulicach miasta na latarniach były długie biało-niebieskie flagi, i wszystkie taksówki jeździły z małymi flagami Floty przyczepionymi do auta, ale nie wiem czy u nas by to przeszło. Natomiast duże bilbordy powinny być obowiązkowe.
Re: Marketing i PR Klubu
: niedziela, 18 lutego 2018, 8:58
autor: fxq
Jakiś bilbord w centrum należałoby okleić, żeby ludzie widzieli, kiedy na Oleską przyjść ;>. Poza tym, w centrach handlowych (Karolinka, Solaris, Turawa(?) ), Można by było tam postarać się o jakąś konkretną reklamę, tym bardziej, że za jakiś czas bliżej ze stadionu będzie do Karolinki niż do Solarisa, a na wrocławskiej w ciągu weekendu przewija się kosmiczna liczba osób. Można byłoby puszczać informacje przez radio, w sensie przez to ich nagłośnienie, bo i tak co chwile lecą tam reklamy totolotka czy inne takie, to myślę, że ludzie odrazu zwróciliby uwagę na coś innego niż tekst "wielka kumulacja milionpięćsetstodziewięćset zł" . Dodatkowo jak wchodzi się do Karolinki to mają taki panel-wyświetlacz w który klikasz i ci się pojawia mapa centrum handlowego (co gdzie jaki sklep leży), ale zanim klikniesz to jest tam tylko logo centrum handlowego. Można byłoby porozmawiać z osobą odpowiedzialną za to, żeby widniała tam informacja o meczach Odry, i w ten sposób zanim ktoś kliknie to była by tam taka grafika z ucieszonymi piłkarzami, albo takimi w euforii po jakimś golu i przed nimi tekst "Sobota 19:45 Odra - XXX, Bądź z nami i wspieraj Odrę!". Nikt przeważnie tego nie klika, a i wyświetlacz w miarę duży więc byłoby czytelne wszystko. Czyli tak podsumowując to co napisałem, różne formy promocji, nawet konkursy z nagrodami byle w którymś z centrów handlowych przy weekendzie.
Re: Marketing i PR Klubu
: niedziela, 18 lutego 2018, 9:46
autor: kaem
Dalej, skoro cykl przepytaj piłkarza cieszy się taką popularnością, spotkania moderowane w punkcie partnerskim/potencjalnym punkcie klubowym w którymś z centrów handlowych, na których byłaby możliwość zadania tych pytań osobiście. Skrócenie dystansu piłkarz-kibic, autografy, rozmowy etc.
Re: Marketing i PR Klubu
: niedziela, 18 lutego 2018, 10:09
autor: goryl
LooZ^ pisze:Co robił górnik?
Zapraszal na Wielkie derby Slaska na bilbordach w ....Opolu
Re: Marketing i PR Klubu
: niedziela, 18 lutego 2018, 17:56
autor: Filip
Obklejony autokar, koszulki na nowy sezon z nike bądź adidasa ale w tych tematach (chyba) już coś się dzieje. Bilbordy w Opolu ale też w jakiś strategicznych miejscach na całej Opolszczyźnie. Współpraca z FanClubami i ich nieco ożywienie np. zorganizować wyjazd powiedzmy 100 dzieciaków ze Strzelec Opolskich, Nysy czy innego miasta na mecz z Puszczą. Na ważniejsze mecze u siebie nagrywać jakieś spoty reklamowe, zachęcać ludzi do jeżdżenia na ważniejsze wyjazdy.
Re: Marketing i PR Klubu
: niedziela, 18 lutego 2018, 18:16
autor: Polak'o
Filip pisze:Obklejony autokar, koszulki na nowy sezon z nike bądź adidasa ale w tych tematach (chyba) już coś się dzieje. Bilbordy w Opolu ale też w jakiś strategicznych miejscach na całej Opolszczyźnie. Współpraca z FanClubami i ich nieco ożywienie np. zorganizować wyjazd powiedzmy 100 dzieciaków ze Strzelec Opolskich, Nysy czy innego miasta na mecz z Puszczą. Na ważniejsze mecze u siebie nagrywać jakieś spoty reklamowe, zachęcać ludzi do jeżdżenia na ważniejsze wyjazdy.
Tu zostało powiedziane wszystko. Jeśli chodzi o cele krótkoterminowe zbliża się prezentacja - jest cisza...