Strona 17 z 38
Re: Marketing i PR Klubu
: poniedziałek, 18 września 2017, 20:01
autor: LooZ^
Niestety osoba od OdraTV zajmuje się również FB i relacjonowaniem meczu na Social Media, więc nie ma jak. Może w przyszłości.
Re: Marketing i PR Klubu
: poniedziałek, 25 września 2017, 22:52
autor: LooZ^
Lajki na fb. Mamy nad czym pracować ;)
Re: Marketing i PR Klubu
: wtorek, 26 września 2017, 18:14
autor: snajper
my raczej mamy pracowac nad frekwencja na naszym stadionie a nie na fb. Jak beda wyniki ludziska beda tlumnie odwiedzac stadion to i na fb-kach i innych bzdetach bedziemy w pierwszej 15-tce
Re: Marketing i PR Klubu
: wtorek, 26 września 2017, 18:16
autor: LooZ^
Dziękuję, jeszcze czegoś chciałbyś mnie nauczyć o marketingu klubów sportowych?
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 28 września 2017, 20:00
autor: wijamurzyn
Świetny pomysł z konkursem na FB :)
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 28 września 2017, 21:15
autor: chudy
Jasne, z lajków jest lepsza kasa niż ze sprzedanych biletów
Re: Marketing i PR Klubu
: poniedziałek, 2 października 2017, 20:27
autor: Filip
https://www.youtube.com/watch?v=BO-HsPpn0Ug
Nie wiem ile w tych danych prawdy ale zebrane fajnie w jednym miejscu.
Jak u nas poszła sprzedaż koszulek?
Re: Marketing i PR Klubu
: poniedziałek, 2 października 2017, 21:27
autor: LooZ^
Ponoć te dane mają mało wspólnego z rzeczywistością. U nas sprzedaż meczówek określiłbym jako ciekawą, ale nie porażającą. Mamy nad czym pracować.
Re: Marketing i PR Klubu
: wtorek, 3 października 2017, 15:20
autor: fxq
@LooZ mogę zapytać skąd tak wysoka cena meczówek? wiem, że masz więcej informacji niż ja, i wiem też, że klub musi zarobić na tej bardziej ekskluzywnej rzeczy, jakąś taka koszulka jest, ale uważam, że gdyby były tańsze, więcej by schodziło nakładu. Np. mogłby by oscylować w okolicach ceny bluzy, ~130-140 zł. Koszulka z nadrukiem natomiast aż dwie stówy, ale tutaj to już każdy ma wybór więc, nie wchodzę w temat tych z własnym nazwiskiem, ksywą etc.
Re: Marketing i PR Klubu
: wtorek, 3 października 2017, 15:39
autor: Pawlikus
Zapytać możesz, ale pewnie to nie rozmowa na ogólnodostępne forum :)
Re: Marketing i PR Klubu
: wtorek, 3 października 2017, 16:13
autor: sokrates
W pełni się zgadzam z opinią, że koszulki meczowe są za drogie. Doskonale zdaje sobie sprawę, że ceny "meczówek " są absurdalnie wysokie w ogóle. Jednak osobiście uważam, że skoro jesteśmy w czarnej dupie marketingowo, chcemy przyciągnąć rzesze nowych kibiców, to oficjalne gadzety powinny być w cenach zachęcających do kupna. Niech ten nowy kibic przyczyni się do promocji klubu, poprzez samo posiadanie i noszenie na codzień przykładowej koszulki. Może, dzięki temu jego kumpel, który się wachał przyjdzie na mecz i też coś kupi. Nie mówię, że klub ma sprzedawać gadzety po kosztach, to nie o to chodzi. Zyski z gadzetów i tak nie są ważną częścią budżetu, więc niech będą dostępne dla wszystkich. To też jest jakaś forma promocji marki Odra Opole. Moj znajomy kibic Pogoni Szczecin złapał się za głowe jak sprawdził po ile chodzą nasze meczówki. Oni grają w koszulkach nike i cenowo stoją podobnie do naszych. Chyba, że nie ma możliwości sprzedawania taniej , ze względu na umowe z producentem? Moim zdaniem koszulki są mega brzydkie i drogie. Niedzielny kibic prędzej kupi koszulkę Odry za 170 zł gdy będzie miała znaczek np. nike, adidasa czy pumy a nie Jomy. Na rynku jest tyle firm, że spokojnie można wybrać taką gdzie meczówka bedzie kosztowała np 120 zł. Sam chciałem kupić synom mojej siostry koszulki Odry ale 150zł za dziecięcą odstrasza mnie na starcie.
Re: Marketing i PR Klubu
: wtorek, 3 października 2017, 17:08
autor: LooZ^
Wiem o tym wszystkim. Nic nie poradzę. Nie będzie wielką tajemnicą jak napiszę, że jest sprzedawana praktycznie bez zysku.
Wynika to z wielu błędów, de facto ciągnących się od lat. Może uda się to zmienić w sezonie 2018/2019.
A teraz... pozostaje zacisnąć zęby i... kupować. Ilość koszulek kupowanych przez kibiców ma duży wpływ na "jakość" umowy z partnerem technicznym. Taki GKS Katowice gwarantuje kupno blisko pół tysiąca koszulek przez kibiców. Nam bardzo daleko do tych liczb, ale jest lepiej.
I zgadzam się, że gadżety klubowe nie zawsze są od tego, aby na nich zarabiać. Pracujemy nad ciekawym pomysłem, który może uda się zrealizować w najbliższych miesiącach.
Re: Marketing i PR Klubu
: wtorek, 3 października 2017, 18:30
autor: fxq
@LooZ dajcie ludziom świeżaki za kupno koszulki i zejdą w ciągu doby :D
Re: Marketing i PR Klubu
: środa, 4 października 2017, 10:43
autor: snajper
fxq pisze:@LooZ dajcie ludziom świeżaki za kupno koszulki i zejdą w ciągu doby :D
Co to sa swiezaki ?
Re: Marketing i PR Klubu
: środa, 4 października 2017, 11:30
autor: snajper
Cena koszulek gks katowice 269 i 229. A maja duzo sprzedanych. Katowice to nie Opole, ale juz kibice Odry to przynajmniej rowni gks-y, co nie oznacza ze uwazam ich cene za normalna
Re: Marketing i PR Klubu
: środa, 4 października 2017, 11:46
autor: fxq
snajper pisze:fxq pisze:@LooZ dajcie ludziom świeżaki za kupno koszulki i zejdą w ciągu doby :D
Co to sa swiezaki ?
Takie maskotki dla dzieci z biedronki, o które niektórzy ludzie są w stanie się pozabijać ...serio.
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 14:40
autor: LooZ^
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 14:57
autor: Polak'o
Osobiście twierdzę że możnaby umieścić więcej dialogów z/między piłkarzami, ale poza tym naprawdę dobry materiał.
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 14:59
autor: LooZ^
Żeby to było takie łatwe... ;) Nie wszyscy entuzjastycznie podchodzą do pojawiania się w Kulisach.
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 15:08
autor: Odrzanin
To jest dla kibiców a nie dla zawodników. Każdy zawodnik jest w klubie dla nas. Nie przyjmuję do wiadomości że zawodnikowi się to nie podoba. Czysta ciekawość kibica na temat jego ulubieńców, czy to tak dużo :)
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 15:11
autor: wijamurzyn
A nie przyjmujesz do wiadomości też tego, że nie każdy lubi być nagrywany w różnych sytuacjach, pokazywać się przed kamerami i tak dalej?
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 15:18
autor: LooZ^
No jest to temat nad którym pracujemy, spokojnie. Na razie będzie wywiad z pytaniami od kibiców z jednym z piłkarzy.
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 19:11
autor: Jaroslaw82
Powiem tylko od siebie, że nie podoba mi się bardzo stwierdzenie, że nie wszyscy piłkarze podchodzą entuzjastycznie do pomysłu pojawiania się w kulisach. Moim zdaniem powinni do tego przywyknąć, a jak nie chcą być filmowani to niech idą zapieprzać do Lidla albo do Biedronki, wtedy nikogo ich praca nie będzie interesować oprócz ich szefostwa. Są częścią tego klubu i są dla kibiców, więc może trzeba im wytłumaczyć ,że my ludzie którzy widzą ich tylko na meczach i nie wiedzą co się dzieje codziennie w klubie też chcieliby coś więcej zobaczyć niż tylko mecz raz na tydzień. Nikt im nie każe być przecież specjalnie zabawnym i na siłę się uśmiechać ale jak coś tam powiedzą od czasu do czasu to im korona z głowy nie spadnie. Już wcześniej w jednym z kulis ktoś powiedział wyjdź z tą kamerą w trakcie kręcenia, a skoro już padł ten temat to trochę się zagrzałem, stąd moja wypowiedź.Pozdrawiam
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 19:19
autor: LooZ^
Masz rację i mam takie samo zdanie. Na razie jesteśmy na etapie marchewki, na kija przyjdzie czas.
Re: Marketing i PR Klubu
: czwartek, 5 października 2017, 20:03
autor: jojo
Czy tylko ja mam problem z brakiem dźwięku w tym filmiki?