Strona 6 z 38

Re: Marketing i PR Klubu

: sobota, 4 marca 2017, 21:08
autor: jojo
Brakuje mi takiej telewizji na yt jak ma Olimpia. Relacje live bo widać chyba na radio Opole nie ma co liczyć

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 5 marca 2017, 0:21
autor: respest
Podobają mi się ostatnie zmiany. Dołączone do newsów wypowiedzi po meczu piłkarzy, na facebookowej stronie w jednym poście zebrane materiały z opolskich mediów, na koncie twitterowym relacja na bieżąco. Standardowe rzeczy, ale cieszą.

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 5 marca 2017, 16:30
autor: Filip
Brakuje tylko konkretnej telewizji klubowej gdzie znajdą się skróty, konferencje, wywiady ze spotkań u siebie jak i na wyjeździe.

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 17:24
autor: LooZ^
Mam spisaną listę ~70 rzeczy do zrobienia prze klub - od rzeczy drobnych, po większe projekty.

Wypiszcie proszę swoje pomysły, sugestie, jakieś ciekawe rzeczy które widzieliście w mediach społecznościowych innych klubów.

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 18:09
autor: Jacelinho
Fajnie by było , jak by po każdej kolejce byli oceniani zawodnicy tak jak na stronie Realu Madryt , Manchesteru United lub Liverpoolu. Gdyby była ocena redakcji powiedzmy i opis do każdego zawodnika.

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 18:12
autor: LooZ^
To dawajcie linki od razu ;)

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 18:20
autor: Jacelinho

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 20:00
autor: jojo
Kanał na yt coś na wzór korony albo łączy nas piłka. Atmosfera w szatni przed i po meczu, wywiady transmisje meczy

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 20:24
autor: zebro
Kojarzycie prezentacje składów reprezentacji na euro albo MŚ? Coś podobnego wrzuca Legia na TT przed swoimi meczami.

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 20:33
autor: LooZ^
Mówisz o czymś takim?
Obrazek
Dużo klubów tak robi, nawet w naszej lidze.

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 21:42
autor: Filip
Poza promocją meczy domowych która jak wiadomo kuleje fajnie by było jak by klub czasem włączył się do promocji jakiś ważniejszych spotkań wyjazdowych. Promowanie Odry na Opolszczyźnie przykładowo do podstawówek np. w Strzelcach, Oleśnie itp. jada piłkarze na spotkanie a potem grupa powiedzmy tych 50 czy 100 dzieciaków za friko wbija sobie na mecz.
Telewizja klubowa skróty, wywiady, relacje. Skróty powinny być kręcone od strony kortów.
Nowa kolekcja gadżetów, a nie że od poza meczówkami od 3 lat nie ma nic nowego.
Kiedyś piłkarze wychodzili z tego przenośnego niebiesko-czerwonego tunelu wiadomo co z nim?

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 17 kwietnia 2017, 22:40
autor: czubus
Jacelinho pisze:Fajnie by było , jak by po każdej kolejce byli oceniani zawodnicy tak jak na stronie Realu Madryt , Manchesteru United lub Liverpoolu. Gdyby była ocena redakcji powiedzmy i opis do każdego zawodnika.
Nie no bez jaj. Która OFICJALNA strona klubu tak robi ? Ano żadna. Takie rzeczy to mogą sobie robić dziennikarze a nie oficjalna strona klubu.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 18 kwietnia 2017, 6:13
autor: zebro
LooZ^ pisze:Mówisz o czymś takim?
Obrazek
Dużo klubów tak robi, nawet w naszej lidze.
Nie, chodzi o filmik. Nie wiem jak inaczej wkleić link z telefonu, więc mogę tylko tak:
http://m.lajfy.com/match/index/date/201 ... 3/type/all

Na początku relacji, tam gdzie podają skład gospodarzy.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 18 kwietnia 2017, 10:40
autor: Jacelinho
Uważam że to by nie było złe , kibice by mogli głosować w ankietach kto grał na jaką ocenę wg kibiców. A nie tak jak teraz że sms z których pewnie dużo głosów nie ma. A taka ocena opisowa też jest fajna , dla tych co nie mogli oglądać meczu bo nie było transmisji. Zresztą można by było zrobić grupę która razem pisze oceny opisowe i wystawiali oceny wg nich i niżej wg kibiców. Nie trzeba patrzeć na innych , sami dajmy coś czego nigdzie nie ma , innowacja a zawodnicy grający w klubie widzieli by na jaką ocenę są oceniani i CI co zagrali słabo by mieli dodatkową motywację żeby się poprawić. A jeszcze proponuję o zrobienie tak zwanej wyspy ( stoisko handlowe ) w centrach handlowych. Tam można by bylo sprzedawać wszystkie gadzety , szaliki , koszulki itp. Już nie mówię że bilety powinny być do kupienia na oficjalnej stronie i w takich wyspach właśnie.To idealnie miejsce na pozyskanie nowych kibiców , centra handlowe mają tłumy ludzi i na pewno by to się opłacało. Zaksa tak robi w Kędzierzynie w Odrzańskich Ogrodach , ma wyspę , można tam bilet kupić i daje radę a to tylko siatkówka a piłka ma większy potencjał.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 18 kwietnia 2017, 13:04
autor: LooZ^
Nową stronę można znaleźć pod adresem - http://www.odraopole.pl

Miałbym trochę uwag, ale ogólnie nienajgorzej jak na początek.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 18 kwietnia 2017, 13:23
autor: Polak'o
Na oficjalnej stronie dodałbym zakładkę frekwencja a tam:
Ogólna
Na ostatnim meczu
Średnia
(Może nawet % karnetow na danym meczu)
Poszczególne sezony.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 18 kwietnia 2017, 13:37
autor: Filip
Ogólnie strona bardzo fajna tylko jak dla mnie wszystko powinno znajdować się na niebieskim tle a nie na białym

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 18 kwietnia 2017, 14:27
autor: rob65
Brak zakładki KIBICE na nowej stronie lub gdzieś schowana, a może zostanie dołączona dopiero, ale jest NIEZBĘDNA !

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 18 kwietnia 2017, 14:43
autor: Do przerwy 0:1
Brak daty i godziny zbliżającego się meczu i co najważniejsze najbliższego meczu u siebie z data i godziną.

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 21 kwietnia 2017, 6:57
autor: Do przerwy 0:1
Wiele klubów wykorzystuje sklepy czy galerie handlowe do dystrybucji biletów. Może warto by spytać market Auchan (od niedawna sponsora Odry) czy mogliby dystrybuować bilety na mecze poprzez sprzedaż w kasach.

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 21 kwietnia 2017, 8:14
autor: zielu
Wyobrażasz sobie dupną kolejkę w Auchan i nagle ktoś podaje pesel i dane żeby kupić bilet na mecz?

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 21 kwietnia 2017, 9:00
autor: zebro
W kasach na pewno nie, ale już stoisko na terenie samego sklepu jak najbardziej tak.
Temat biletów w ogóle wymaga uporządkowania, przy czym nie ma co odkrywać Ameryki na nowo, są sprawdzone rozwiązania:
http://legia.com/bilety-43

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 21 kwietnia 2017, 9:12
autor: Do przerwy 0:1
Podanie danych tylko dla nowicjuszy. Szkoda nie korzystać z takiego miejsca, gdzie przewija się mnóstwo ludzi. A jeśli nie sprzedaż biletów to przynajmniej miejsce do promocji czy wieszania plakatów. Do współpracy przy sprzedaży biletów można wykorzystać również innych sponsorów np. kasy MOSiR czy Opolskiego PKS. Jeśli chodzi o Legię to nie są zbyt oryginalni. To lepsze przykłady daje .... tfu nie będę kalał forum nazwą tego klubu z Wrocławia, gdzie sprzedają bilety w wyspach kibica w galeriach handlowych, kasie PKS czy w kioskach Kolportera.

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 21 kwietnia 2017, 9:28
autor: kornik
Może klub powinien pomyśleć nad sklepem klubowym w jakimś centrum handlowym np.Karolinka czy w Solarisie.Można by bylo sprzedawać bilety oraz gadżety klubowe,lepiej zeby sklep klubowy byl w jakimś centrum handlowym gdzie dużo rodzin odwiedza takie centra handlowe.Bo teraz tak naprawde Odra nie ma żadnego sklepu z gadżetami.

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 21 kwietnia 2017, 9:41
autor: LooZ^
Tak, taka "wyspa" to dobry pomysł, trzeba tylko na początek mieć gadżety.. ;)

Wyspę ma nawet Radomiak, więc nie jest to coś niemożliwego już na tym poziomie rozgrywek.