Re: Marketing i PR Klubu

#876
Kupiłem bilety na Arkę i Sosnowiec przez neta, pieniądze z konta ściągnęli a bilety dalej jedynie „zarezerwowane”. Wie ktoś co mam w takiej sytuacji zrobić? Chciałem podejść do kas ale chyba ich nawet przed Arką nie otworzyli, przynajmniej nie było takiej informacji.

Re: Marketing i PR Klubu

#877
To taki plan zarzadu na zwiększenie przychodu (na trenera zbieraja). Bilety slabo sie sprzedaja wiec system wydaje bilety dopiero jak kupisz 2 na to samo miejsce i mecz, ;-)

Zawsze możesz próbować dzwonić do klubu ale lekko nie będzie - nie wiem czy nie obędzie sie bez wizyty w klubie.

Taki system - wygoda przede wszystkim - kupujesz bilety bez wychodzenia z domu a potem jedziesz do klubu wyjaśniac gdzie sie podzialy.

Wszechobecna żenada :-(

Re: Marketing i PR Klubu

#886
To że w całej Polsce jest tendencja zniżkowa to nie znaczy że na mecz w Opolu z drużyną z ekstraklasy przychodzi 1000 osób i jest ok bo mówimy że tak jest w całej Polsce.
Na spokojnie przy dobrej atmosferze w klubie i nieco bardziej rozwiniętym marketingu na tym meczu z Arką mogłoby się pojawić i tak te marne 3 000 ludzi nawet przy obecnych wynikach drużyny.
Ale klub organizacyjnie leży i to bardzo mocno się odbija na frekwencji.

Re: Marketing i PR Klubu

#889
RumakOut pisze:
środa, 2 października 2019, 17:13
Wiadomo co z meczem Odra Opole - Stal Mielec? Bo mieliśmy grać 11.10.2019, już sobie nawet zarezerowałem urlop a tu się okazuje że w tym czasie jest jakiś mecz towarzyski Polska-Anglia U18 na oleskiej.


A w kwestii frekwencji to patrzcie ile nas było na Piotrówce 10 lat temu w młynie
https://youtu.be/rPjhfPksUH4
Legioniści o tym meczu napisali:

"Na spotkanie Odry przyszło 4 tysiące fanów, z czego 400 utworzyło młyn. Ultrasi zaprezentowali oprawę - transparent "Lato się skończyło" oraz sektorówkę z podobizną Grzegorza Lato na znaku zakazu. Gdy sektorówka opadła wywieszono transparent "Złota polska jesień" oraz odpalono stroboskopy."

4k to lekka przesada ale faktycznie jak na warunki naszego stadionu - to ludzi było dużo
Ale pamiętajmy, że to rok 2009 czyli raczkująca ustawa o imprezach masowych i 3 lata przed Euro, które moim zdaniem zabiło fanatyczny ruch na stadionach - mandaty za stanie na schodach, dopierdalanie absurdalnych kar za tak na prawdę nie wiadomo co, problemy na każdym kroku - to wszystko poniekąd przyczyniło się do tego, że teraz mamy jak mamy.

a sektorówka... pamiętam, jak męczyliśmy się z narysowaniem Grzesia L. żeby był podobny i jakos to wyszło (a przynajmniej nikt tego nie wyśmiał ;) )
Nie ma tutaj dla was miejsca, bo nie macie jaj
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być

Re: Marketing i PR Klubu

#892
TVP3 Opole
Urząd Miasta Opola odmawia ujawnienia analizy due diligence Odry Opole (aktualnie stowarzyszenie), na którą to analizę powoływał się prezydent Wiśniewski podczas sesji przed głosowaniem uchwały w sprawie stworzenia sportowej spółki akcyjnej (wyłączny udział miasta) mającej przejąć zarządzanie klubem.

Due diligence to wielopłaszczyznowa analiza pod względem kondycji handlowej, finansowej, prawnej i podatkowej.

Z kolei Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. od 24 października nie odpowiada na nasze pytanie: Jaką kwotę łącznie od 2009 roku w ramach umów sponsorskich ECO S.A przekazała OKS Odrze Opole?

O zaskakującej zmowie milczenia, która zapanowała wokół finansowania i aktualnej kondycji Odry Opole w czwartkowych wydaniach Kuriera Opolskiego.
cron