Strona 36 z 38

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 25 września 2019, 19:05
autor: Filip
Kupiłem bilety na Arkę i Sosnowiec przez neta, pieniądze z konta ściągnęli a bilety dalej jedynie „zarezerwowane”. Wie ktoś co mam w takiej sytuacji zrobić? Chciałem podejść do kas ale chyba ich nawet przed Arką nie otworzyli, przynajmniej nie było takiej informacji.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 25 września 2019, 19:13
autor: smilee
To taki plan zarzadu na zwiększenie przychodu (na trenera zbieraja). Bilety slabo sie sprzedaja wiec system wydaje bilety dopiero jak kupisz 2 na to samo miejsce i mecz, ;-)

Zawsze możesz próbować dzwonić do klubu ale lekko nie będzie - nie wiem czy nie obędzie sie bez wizyty w klubie.

Taki system - wygoda przede wszystkim - kupujesz bilety bez wychodzenia z domu a potem jedziesz do klubu wyjaśniac gdzie sie podzialy.

Wszechobecna żenada :-(

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 27 września 2019, 17:06
autor: Polak'o

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 27 września 2019, 18:30
autor: smilee
Szkoda ze żadnych rozmow, ale materiał spoko.

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 27 września 2019, 18:37
autor: LooZ^
A koszt tego pewnie podobny do wysłania pracownika klubu na wszystkie mecze wyjazdowe rundy na które nigdy nie było pieniędzy ;))

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 29 września 2019, 10:18
autor: Odrzanin
Fajnie się to oglądało.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 1 października 2019, 20:44
autor: wijamurzyn
Strona z biletami oczywiście znowu nie działa, co tam się dzieje?

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 1 października 2019, 21:06
autor: Polak'o
Tak na marginesie a propo marketingu:
Frekwencja na Arce - 1117, na Sosnowcu - 1103
Frekwencja w zeszłym sezonie na Jagiellonii - 3897, dwa lata temu na Sosnowcu - 3707.
Ja wiem że nic nie gramy, że już praktycznie mrozy i te remonty i trudno dojść do kas, ale to jest tragedia.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 2 października 2019, 7:39
autor: Do przerwy 0:1
Jeśli poziom sportowy leci w dół to i frekwencja spada. Ludzie chcą oglądać bramki i wygrane Odry. Nawet w sektorze A szału nie ma.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 2 października 2019, 8:23
autor: zielu
I tak jest niestety w całej Polsce. To że reklamy meczu z Arka i Sosnowcem nie bylo praktycznie w ogóle to inna sprawa.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 2 października 2019, 10:36
autor: Filip
To że w całej Polsce jest tendencja zniżkowa to nie znaczy że na mecz w Opolu z drużyną z ekstraklasy przychodzi 1000 osób i jest ok bo mówimy że tak jest w całej Polsce.
Na spokojnie przy dobrej atmosferze w klubie i nieco bardziej rozwiniętym marketingu na tym meczu z Arką mogłoby się pojawić i tak te marne 3 000 ludzi nawet przy obecnych wynikach drużyny.
Ale klub organizacyjnie leży i to bardzo mocno się odbija na frekwencji.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 2 października 2019, 17:13
autor: RumakOut
Wiadomo co z meczem Odra Opole - Stal Mielec? Bo mieliśmy grać 11.10.2019, już sobie nawet zarezerowałem urlop a tu się okazuje że w tym czasie jest jakiś mecz towarzyski Polska-Anglia U18 na oleskiej.


A w kwestii frekwencji to patrzcie ile nas było na Piotrówce 10 lat temu w młynie
https://youtu.be/rPjhfPksUH4

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 2 października 2019, 18:01
autor: smilee
... I to z LZSem ;-)

Re: Marketing i PR Klubu

: czwartek, 3 października 2019, 6:37
autor: Szyman
RumakOut pisze:
środa, 2 października 2019, 17:13
Wiadomo co z meczem Odra Opole - Stal Mielec? Bo mieliśmy grać 11.10.2019, już sobie nawet zarezerowałem urlop a tu się okazuje że w tym czasie jest jakiś mecz towarzyski Polska-Anglia U18 na oleskiej.


A w kwestii frekwencji to patrzcie ile nas było na Piotrówce 10 lat temu w młynie
https://youtu.be/rPjhfPksUH4
Legioniści o tym meczu napisali:

"Na spotkanie Odry przyszło 4 tysiące fanów, z czego 400 utworzyło młyn. Ultrasi zaprezentowali oprawę - transparent "Lato się skończyło" oraz sektorówkę z podobizną Grzegorza Lato na znaku zakazu. Gdy sektorówka opadła wywieszono transparent "Złota polska jesień" oraz odpalono stroboskopy."

4k to lekka przesada ale faktycznie jak na warunki naszego stadionu - to ludzi było dużo
Ale pamiętajmy, że to rok 2009 czyli raczkująca ustawa o imprezach masowych i 3 lata przed Euro, które moim zdaniem zabiło fanatyczny ruch na stadionach - mandaty za stanie na schodach, dopierdalanie absurdalnych kar za tak na prawdę nie wiadomo co, problemy na każdym kroku - to wszystko poniekąd przyczyniło się do tego, że teraz mamy jak mamy.

a sektorówka... pamiętam, jak męczyliśmy się z narysowaniem Grzesia L. żeby był podobny i jakos to wyszło (a przynajmniej nikt tego nie wyśmiał ;) )

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 5 listopada 2019, 21:17
autor: Filip
Chciałem dzisiaj kupić koszulkę meczówkę w Auchanie jednak cena 249 złotych nieco mnie odstraszyła. :/ Wysoko się cenią.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 6 listopada 2019, 11:27
autor: Andrew
Na stronie Odry jest po 169 zł. Reszta to widocznie marża właściciela stoiska.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 6 listopada 2019, 14:48
autor: Polak'o
TVP3 Opole
Urząd Miasta Opola odmawia ujawnienia analizy due diligence Odry Opole (aktualnie stowarzyszenie), na którą to analizę powoływał się prezydent Wiśniewski podczas sesji przed głosowaniem uchwały w sprawie stworzenia sportowej spółki akcyjnej (wyłączny udział miasta) mającej przejąć zarządzanie klubem.

Due diligence to wielopłaszczyznowa analiza pod względem kondycji handlowej, finansowej, prawnej i podatkowej.

Z kolei Energetyka Cieplna Opolszczyzny S.A. od 24 października nie odpowiada na nasze pytanie: Jaką kwotę łącznie od 2009 roku w ramach umów sponsorskich ECO S.A przekazała OKS Odrze Opole?

O zaskakującej zmowie milczenia, która zapanowała wokół finansowania i aktualnej kondycji Odry Opole w czwartkowych wydaniach Kuriera Opolskiego.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 6 listopada 2019, 16:24
autor: Pawlikus
Przecież Karol mówi że jest super to po co sprawdzać. Czyżbyście mu nie wierzyli?

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 6 listopada 2019, 16:50
autor: Andrew
Jemu nie da się w słowa "dzień dobry" wierzyć...

Re: Marketing i PR Klubu

: czwartek, 7 listopada 2019, 9:34
autor: milek72
Rąsia rąsie myje i nikt sie nic nie dowie.

Re: Marketing i PR Klubu

: sobota, 9 listopada 2019, 20:23
autor: Radek^^
A czemu w młynie tak mało osób gdzie są FANATYCY?! Gdzie Doping?!

Re: Marketing i PR Klubu

: sobota, 9 listopada 2019, 20:52
autor: milek72
Pewnie tam gdzie większość kibiców - czyli w domach

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 21 stycznia 2020, 14:04
autor: LooZ^
Przyznaję, że nowe koszulki bardzo fajne, tak jak i ich prezentacja.

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 21 stycznia 2020, 14:33
autor: wijamurzyn
To są nowe meczówki czy tylko taki dodatek?

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 21 stycznia 2020, 14:41
autor: LooZ^
Niby "3 komplet", nie wiem jak to rozumieć ;) Może jakiś jeden mecz w nich zagrają?