Re: Marketing i PR Klubu

#5
Gwardia awansowala do najwyzszej klasy. Wyglada na to, ze tylko na sezon. Odra wciaz gra w 3 lidze. Jestem prawie pewien, ze gdyby Oderka grala w ekstraklasie pan Wojcik postaral by sie o taki autokar, ze sama Legia by Nam zazdroscila. Oczywiscie tez uwazam, ze autokar typowo pilkarski prezentuje sie lepiej i stanowi pewna reklame dla klubu, ale zastanowmy sie... Nie wazne jaki autokar, ale istotne kto bedzie w nim siedzial. Tak przynajmniej wydaje mi sie w tej chwili. Wiec teraz najwazniejsi sa pilkarze na poziomie, a mniej wazne w jakich korkach zagraja.
Tak na marginesie bylby niezly obciach gdyby Nasi pilkarze spadli i potem jezdzili Super Pilkarskim Autokarem " Odra " do LZS Lesnicy czy Lazisk, come on :)

Re: Marketing i PR Klubu

#9
kisielodra pisze:Mówiąc o marketingu klubu, mówimy o epoce kamienia łupanego.
Rozglądnij się może po innych klubach. Odra to nie Legia, Lech czy Barcelona. Moim zdaniem w ostatnim roku jest bardzo duży skok w sposobie informowania o zdarzeniach w klubie. Relacje video, Facebook, wiadomości na stronie. Naprawdę kawał dobrej roboty. Oczywiście trzeba się rozwijać, ale nie wszystko od razu.

Re: Marketing i PR Klubu

#12
Do przerwy 0:1 pisze:
kisielodra pisze:Mówiąc o marketingu klubu, mówimy o epoce kamienia łupanego.
Rozglądnij się może po innych klubach. Odra to nie Legia, Lech czy Barcelona. Moim zdaniem w ostatnim roku jest bardzo duży skok w sposobie informowania o zdarzeniach w klubie. Relacje video, Facebook, wiadomości na stronie. Naprawdę kawał dobrej roboty. Oczywiście trzeba się rozwijać, ale nie wszystko od razu.
Dzięki! :)

Re: Marketing i PR Klubu

#13
Jacku.

Marketing – handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzebom klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać, a nawet kreować i zaspokajać je. Pojęcie marketingu zdefiniowano po raz pierwszy w 1941 roku i opisano je jako „prowadzenie działalności gospodarczej, odnoszącej się do przepływu towarów i usług od producenta do konsumenta lub użytkownika”.

Public relations (PR) (z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem) – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub firmy.

Cieszę się, że mogłem pomóc.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#14
LooZ^ pisze:Jacku.

Marketing – handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzebom klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać, a nawet kreować i zaspokajać je. Pojęcie marketingu zdefiniowano po raz pierwszy w 1941 roku i opisano je jako „prowadzenie działalności gospodarczej, odnoszącej się do przepływu towarów i usług od producenta do konsumenta lub użytkownika”.

Public relations (PR) (z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem) – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub firmy.

Cieszę się, że mogłem pomóc.
Ja z Wikipedii też jakoś (jeszcze) daję radę. Najważniejsze, że to ty wkleiłeś. Szymonie.

Re: Marketing i PR Klubu

#16
Do przerwy 0:1 pisze:Public relations jest elementem marketingu ! Kto się nie orientuje to wyjaśniam podstawy tzw marketingu - mix, który zawiera 4 elementy : produkt, cenę, dystrybucję i promocję. I właśnie w skład promocji wchodzi public-relations.
No to ja, jak zwykle formalnie.
http://oksodraopole.pl/sponsorzy-i-part ... -relations
Skoro dorobiliśmy się takiej zakładki, to chyba wydobywany się powoli z "epoki kamienia łupanego". :-)

Re: Marketing i PR Klubu

#18
hkmw pisze:Wie ktoś czy "paragonowe" bilety na stale zagoszczą u nas?
Bardzo dobre pytanie, bo to chyba jakiś żart. Wiele osób kolekcjonuje bilety, a wiadomo jak jest z paragonami - za rok będą bielutkie.
____________________________________________Kulturalny Klub Kibica__________________________________________

Re: Marketing i PR Klubu

#19
Mek pisze:
hkmw pisze:Wie ktoś czy "paragonowe" bilety na stale zagoszczą u nas?
Bardzo dobre pytanie, bo to chyba jakiś żart. Wiele osób kolekcjonuje bilety, a wiadomo jak jest z paragonami - za rok będą bielutkie.
tego najstarsi górale nie wiedzą wyjdzie na początku kwietnia wszystko

Re: Marketing i PR Klubu

#20
Warto odkopać ten temat. Długo narzekaliśmy (i słusznie) na kiepski marketing w Odrze. Ale są pierwsze jaskółki zmian na lepsze. Warto tutaj informować o kolejnych akcjach promocyjnych klubu i je komentować. Dziś było ćwiczenie z Odrą na Bolko. Ktoś był? Jak to wyglądało?
Klęski to nasze doświadczenia w drodze do sukcesu, a nie meta naszych starań!

Obrany cel: WIELKA POLSKA NA WIEKI
cron