Strona 1 z 38

Marketing i PR Klubu

: czwartek, 6 lutego 2014, 16:07
autor: LooZ^
http://opole.gazeta.pl/opole/1,35114,15 ... ntuje.html

Trochę szkoda, że główny sponsor naszego klubu który jest właścicielem kilkuset autokarów nie wpadł na taki pomysł. No cóż, Gwardia niestety pod względem marketingu i PR zostawiła nas już dawno w tyle.

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 7 lutego 2014, 7:25
autor: Jaca
Tak, w tyle. Nawet herb i nazwę zmienili ;-)

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 7 lutego 2014, 10:11
autor: hkmw
Herb z painta? ;)

Re: Marketing i PR Klubu

: sobota, 8 lutego 2014, 0:20
autor: goryl
W Gwardii maja duzo ciekawych pomyslow.Fajny sklep z gadzetami,przedszkole dla dzieci w czasie meczy,darmowe wyjazdy,odnowiona hala,dziewczyny tanczace w czasie przerw,autokar.Widac,ze cos tam sie dzieje

Re: Marketing i PR Klubu

: sobota, 8 lutego 2014, 2:35
autor: snajper
Gwardia awansowala do najwyzszej klasy. Wyglada na to, ze tylko na sezon. Odra wciaz gra w 3 lidze. Jestem prawie pewien, ze gdyby Oderka grala w ekstraklasie pan Wojcik postaral by sie o taki autokar, ze sama Legia by Nam zazdroscila. Oczywiscie tez uwazam, ze autokar typowo pilkarski prezentuje sie lepiej i stanowi pewna reklame dla klubu, ale zastanowmy sie... Nie wazne jaki autokar, ale istotne kto bedzie w nim siedzial. Tak przynajmniej wydaje mi sie w tej chwili. Wiec teraz najwazniejsi sa pilkarze na poziomie, a mniej wazne w jakich korkach zagraja.
Tak na marginesie bylby niezly obciach gdyby Nasi pilkarze spadli i potem jezdzili Super Pilkarskim Autokarem " Odra " do LZS Lesnicy czy Lazisk, come on :)

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 9 lutego 2014, 2:56
autor: GRD
Tutaj snajper ma racje, ale jestem jednak tego zdania, ze jesli sie utrzymamy w tym sezonie, chyba nie bedziedzie problemu aby taki jeden autokar nam zasponsorowano w nastepnym sezonie.

Re: Marketing i PR Klubu

: poniedziałek, 10 marca 2014, 21:59
autor: lolek
http://www.glucholazyonline.com.pl/wiad ... kiej-firmy

Tutaj macie odpowiedz skad jest firma ktora wozi Gwardie takim autobusem ...... skad? z Głuchołaz !
Jak widac sponsorów i ewentualnie inne wsparcie trzeba szukać w całym województwie a nie tylko w Opolu ....

Re: Marketing i PR Klubu

: wtorek, 11 marca 2014, 12:19
autor: kisielodra
Mówiąc o marketingu klubu, mówimy o epoce kamienia łupanego.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 12 marca 2014, 18:09
autor: Do przerwy 0:1
kisielodra pisze:Mówiąc o marketingu klubu, mówimy o epoce kamienia łupanego.
Rozglądnij się może po innych klubach. Odra to nie Legia, Lech czy Barcelona. Moim zdaniem w ostatnim roku jest bardzo duży skok w sposobie informowania o zdarzeniach w klubie. Relacje video, Facebook, wiadomości na stronie. Naprawdę kawał dobrej roboty. Oczywiście trzeba się rozwijać, ale nie wszystko od razu.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 12 marca 2014, 20:24
autor: LooZ^
To jest Public Relations. Marketing to co innego.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 12 marca 2014, 20:44
autor: Jaca
LooZ^ pisze:To jest Public Relations. Marketing to co innego.
No..., i w końcu wszystko jasne.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 12 marca 2014, 20:44
autor: Jaca
Do przerwy 0:1 pisze:
kisielodra pisze:Mówiąc o marketingu klubu, mówimy o epoce kamienia łupanego.
Rozglądnij się może po innych klubach. Odra to nie Legia, Lech czy Barcelona. Moim zdaniem w ostatnim roku jest bardzo duży skok w sposobie informowania o zdarzeniach w klubie. Relacje video, Facebook, wiadomości na stronie. Naprawdę kawał dobrej roboty. Oczywiście trzeba się rozwijać, ale nie wszystko od razu.
Dzięki! :)

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 12 marca 2014, 20:59
autor: LooZ^
Jacku.

Marketing – handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzebom klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać, a nawet kreować i zaspokajać je. Pojęcie marketingu zdefiniowano po raz pierwszy w 1941 roku i opisano je jako „prowadzenie działalności gospodarczej, odnoszącej się do przepływu towarów i usług od producenta do konsumenta lub użytkownika”.

Public relations (PR) (z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem) – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub firmy.

Cieszę się, że mogłem pomóc.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 12 marca 2014, 21:32
autor: Jaca
LooZ^ pisze:Jacku.

Marketing – handel aktywny, wychodzący naprzeciw potrzebom klienta, próbujący odgadnąć skryte potrzeby klienta, usiłujący te potrzeby uświadamiać oraz pobudzać, a nawet kreować i zaspokajać je. Pojęcie marketingu zdefiniowano po raz pierwszy w 1941 roku i opisano je jako „prowadzenie działalności gospodarczej, odnoszącej się do przepływu towarów i usług od producenta do konsumenta lub użytkownika”.

Public relations (PR) (z ang. relacje publiczne, kontakty z otoczeniem) – kształtowanie stosunków publicznie działającego podmiotu z jego otoczeniem. Celem działań public relations jest dbałość o dobry wizerunek, akceptację i życzliwość wobec działań danej osoby lub firmy.

Cieszę się, że mogłem pomóc.
Ja z Wikipedii też jakoś (jeszcze) daję radę. Najważniejsze, że to ty wkleiłeś. Szymonie.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 12 marca 2014, 21:34
autor: Do przerwy 0:1
Public relations jest elementem marketingu ! Kto się nie orientuje to wyjaśniam podstawy tzw marketingu - mix, który zawiera 4 elementy : produkt, cenę, dystrybucję i promocję. I właśnie w skład promocji wchodzi public-relations.

Re: Marketing i PR Klubu

: środa, 12 marca 2014, 21:45
autor: Jaca
Do przerwy 0:1 pisze:Public relations jest elementem marketingu ! Kto się nie orientuje to wyjaśniam podstawy tzw marketingu - mix, który zawiera 4 elementy : produkt, cenę, dystrybucję i promocję. I właśnie w skład promocji wchodzi public-relations.
No to ja, jak zwykle formalnie.
http://oksodraopole.pl/sponsorzy-i-part ... -relations
Skoro dorobiliśmy się takiej zakładki, to chyba wydobywany się powoli z "epoki kamienia łupanego". :-)

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 4 kwietnia 2014, 6:15
autor: hkmw
Wie ktoś czy "paragonowe" bilety na stale zagoszczą u nas?

Re: Marketing i PR Klubu

: piątek, 4 kwietnia 2014, 17:23
autor: Mek
hkmw pisze:Wie ktoś czy "paragonowe" bilety na stale zagoszczą u nas?
Bardzo dobre pytanie, bo to chyba jakiś żart. Wiele osób kolekcjonuje bilety, a wiadomo jak jest z paragonami - za rok będą bielutkie.

Re: Marketing i PR Klubu

: sobota, 5 kwietnia 2014, 7:56
autor: swendrak
Mek pisze:
hkmw pisze:Wie ktoś czy "paragonowe" bilety na stale zagoszczą u nas?
Bardzo dobre pytanie, bo to chyba jakiś żart. Wiele osób kolekcjonuje bilety, a wiadomo jak jest z paragonami - za rok będą bielutkie.
tego najstarsi górale nie wiedzą wyjdzie na początku kwietnia wszystko

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 15 lutego 2015, 13:57
autor: Albert
Warto odkopać ten temat. Długo narzekaliśmy (i słusznie) na kiepski marketing w Odrze. Ale są pierwsze jaskółki zmian na lepsze. Warto tutaj informować o kolejnych akcjach promocyjnych klubu i je komentować. Dziś było ćwiczenie z Odrą na Bolko. Ktoś był? Jak to wyglądało?

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 15 lutego 2015, 14:55
autor: Michał OKS

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 15 lutego 2015, 16:15
autor: LooZ^
http://opole.gazeta.pl/opole/1,35087,17 ... IDEO_.html

Szkoda, że chyba zabrakło kibiców.

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 15 lutego 2015, 17:10
autor: swendrak
LooZ^ pisze:http://opole.gazeta.pl/opole/1,35087,17 ... IDEO_.html

Szkoda, że chyba zabrakło kibiców.
a gdzie pierwszy trener? połowa zawodników jak i cały zarząd (bo przyszły tylko 3 osoby a biegała tylko Pani kierownik)? Akcja organizowana przez klub a głównych osób brakuje...

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 15 lutego 2015, 18:15
autor: LooZ^
Dopierdolić się na siłę zawsze można, ale po co? Fajnie, że coś takiego było, nie widzę potrzeby angażowania w to 100% zespołu.

Re: Marketing i PR Klubu

: niedziela, 15 lutego 2015, 18:35
autor: Wilson
Byłem tam.Byli zawodnicy z Opola,ogolnie na fotce z 24opole wszystkich widać.z zarządu nie cwiczyl nikt,ale to już nie mój problem.ogolnie fajna akcja