Re: Marketing i PR Klubu

#51
Teraz już Ekstraklasowe ?? Hmmm, a ja myślałem, że normalne troski ludzi chcących mieć w miarę profesjonalny klub!
A może II liga to jeszcze dla tych ludzi za wcześnie, aby tak zacząć myśleć o NASZYM klubie? No dobra, czekajmy na Ekstraklasę, wtedy dpiero będzie śmiech!! ;)

Re: Marketing i PR Klubu

#52
Dzisiaj podczas lubińskich obchodów 72. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego delegacja piłkarzy Zagłębia złożyła kwiaty pod tablicą poświęconą Armii Krajowej. ‪#‎PW1944‬
Ciekawe co tam u naszych piłkarzy. Złożenie kwiatów też pewnie zbyt ekstraklasowe.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#53
LooZ - złożenie kwiatów to już Liga Mistrzów wymagań od Naszego klubu. A żale wylewane na FB - żałosne. W taki oto sposób zniechęcają potencjalnych sponsorów do inwestowania w klub, bo boją się że oprócz wkładania kasy nie dostaną nawet możliwości promowania się, albo będzie to na poziomie... hm... A-klasy?

Re: Marketing i PR Klubu

#55
http://mkskluczbork.pl/news/article/tvp ... erem-klubu

"TVP3 Opole będzie w bieżącym sezonie partnerem klubu odpowiedzialnym m.in. za rejestrowanie domowych meczów naszej drużyny. Kibice MKS-u liczyć więc mogą na znaczną poprawę jakości materiałów video ze Sportowej, zarówno skrótów meczów, jaki i konferencji prasowych. To jednak nie wszystko... "
CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE !
Żałować możemy tylko tego że jedno życie mamy, aby oddać je za Odrę i Ojczyznę

Re: Marketing i PR Klubu

#60
Obrazek
GKS Bełchatów sprzedaje takie repliki za 80-90zł (w zależności od rozmiaru, a jest pełna rozmiarówka - od wersji dla dzieci po xxxl). Ponoć idą jak woda.

U nas po ile były meczówki? 120 czy więcej?
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#62
LooZ^ pisze: GKS Bełchatów sprzedaje takie repliki za 80-90zł (w zależności od rozmiaru, a jest pełna rozmiarówka - od wersji dla dzieci po xxxl). Ponoć idą jak woda.

U nas po ile były meczówki? 120 czy więcej?
LooZ... ja Cię proszę... spójrz jaka marka tych koszulek, nie do porównania... ;-)

Tak naprawdę zastanawiam się skąd jest taka niechlujność w sprawach organizacyjnych Odry Opole. Większość z poruszanych tematów nie wynika przecież z tego, że trzeba by ponieść jakieś wielkie koszty, w niektórych przypadkach nawet żadnych, ale całość sprawia wrażenie że jest zrobiona byle jak, na odczepnego. Niby coś jest zrobione i nie można się przyczepić że nie, jednak wszyscy odnoszą wrażanie iż nie jest to robione z należytą starannością i pasją.
Jako przykład, o jakiej staranności i pasji mówię, podam sytuację gdy z Arki Gdynia na emeryturę odchodziła pani, która zajmowała się szatnią (sprzątała, prała itp.) klub wręczył jej kwiaty, podziękowania, była informacja o przejściu o jej na emeryturę na stronie. itp (niestety nie mogłem odnaleźć informacji aby podać link, a natknąłem się na nią dawno). Mam wrażenie, że oprócz dyrektora sportowego jest również potrzebny dyrektor zarządzający/PR-owiec, który ogarnie na bieżąco wszystkie takie drobne tematy, który wymagają energii i działania a nie funduszy.
Nie znam budżetu Odry ale zastanawiam się czy zawsze trzeba na wszystkim oszczędzać. Czy nie znalazły by się środki na ogarnięcie takiego "badziewia" i "byle jakości" o których wszyscy piszemy. Zgodnie z zasadą " firma bidna ale solidna"

Re: Marketing i PR Klubu

#64
Oczywiście, że tak. Klub mimo naszych prósb, gróźb i apelów nadal uważa, że "tylko pierwsza drużyna" i ona zgarnia 99% środków finansowych.

No i właśnie te nieszczęsne koszulki - po co klub ma na nich zarabiać? Czy te 200zł na mecz coś zmieni? Nie. Lepiej ich sprzedać bez zysku po kosztach, żeby ci ludzie potem w tych koszulkach chodzili, dzieciaki ubierały je do szkoły, itd.

To nie, jebniemy 150zł i potem stękanie, że w Opolu się gadżetów nie opłaca.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#65
szmyta pisze:
LooZ^ pisze: GKS Bełchatów sprzedaje takie repliki za 80-90zł (w zależności od rozmiaru, a jest pełna rozmiarówka - od wersji dla dzieci po xxxl). Ponoć idą jak woda.

U nas po ile były meczówki? 120 czy więcej?
LooZ... ja Cię proszę... spójrz jaka marka tych koszulek, nie do porównania... ;-)

Tak naprawdę zastanawiam się skąd jest taka niechlujność w sprawach organizacyjnych Odry Opole. Większość z poruszanych tematów nie wynika przecież z tego, że trzeba by ponieść jakieś wielkie koszty, w niektórych przypadkach nawet żadnych, ale całość sprawia wrażenie że jest zrobiona byle jak, na odczepnego. Niby coś jest zrobione i nie można się przyczepić że nie, jednak wszyscy odnoszą wrażanie iż nie jest to robione z należytą starannością i pasją.
Jako przykład, o jakiej staranności i pasji mówię, podam sytuację gdy z Arki Gdynia na emeryturę odchodziła pani, która zajmowała się szatnią (sprzątała, prała itp.) klub wręczył jej kwiaty, podziękowania, była informacja o przejściu o jej na emeryturę na stronie. itp (niestety nie mogłem odnaleźć informacji aby podać link, a natknąłem się na nią dawno). Mam wrażenie, że oprócz dyrektora sportowego jest również potrzebny dyrektor zarządzający/PR-owiec, który ogarnie na bieżąco wszystkie takie drobne tematy, który wymagają energii i działania a nie funduszy.
Nie znam budżetu Odry ale zastanawiam się czy zawsze trzeba na wszystkim oszczędzać. Czy nie znalazły by się środki na ogarnięcie takiego "badziewia" i "byle jakości" o których wszyscy piszemy. Zgodnie z zasadą " firma bidna ale solidna"
Mnie kosztowala 150 i po kilku praniach kolory zaczely puszczac farbe :)
Ale i tak sie ciesze, ze kupilem bo w naszym klubie czesto " Nie ma niczego"

Re: Marketing i PR Klubu

#66
snajper pisze:
Mnie kosztowala 150 i po kilku praniach kolory zaczely puszczac farbe :)
Ale i tak sie ciesze, ze kupilem bo w naszym klubie czesto " Nie ma niczego"

I o tym właśnie mówię, kupiłeś nie z powodu super oferty, dobrej ceny itp, kupiłeś jak sam piszesz dlatego że często nie ma niczego.
To "nie ma niczego" to jest właśnie doskonały przykład.

Re: Marketing i PR Klubu

#67
A mnie osobiście irytuje praktycznie zerowa promocja wydarzenia na facebooku meczu z Wartą Poznań. Zawsze to może przyciągnąć nowych ludzi ,a tymczasem wydarzenie poza udostępnieniem od razu po założeniu nie ma żadnej promocji, czego efektem jest ledwie 70 parę osób , które wezmą udział. Do tego założono to wydarzenie o 8 rano ,czyli godzinie, gdzie ludzie praktycznie w ogóle nie siedzą na internecie.

Re: Marketing i PR Klubu

#69
Ciekawostka.

Zdjęcie z wynikiem meczu na profilu JO zdobyło na chwilę obecną 383 "lajki" i 73 udostępnienia. Dotarło ono do 22.270 osób (JO ma 4136 fanów), dotrze pewnie do ~25k.

Coś co możnaby porównać na profilu klubu ma 102 lajki i 1 udostępnienie. Przy ponad 10.000 fanów tego profilu podobna grafika mogłaby dobić do 500 i więcej. Byłaby to darmowa reklama dla minimum 40.000 ludzi. No, ale po co klubowi darmowa reklama, w końcu stadion pęka w szwach.

Amatorka amatorką pogania.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#71
Znowu szkalujecie w tych internatach, przecież to normalne, że jedna z płyt płotu jest pomalowana w połowie. Od dwóch tygodni. I to nic, że kolor miał być niebiesko-czerwony, a wyszedł niebiesko-sraczkowy. No, ale ważne, że farby ponoć za darmo.

Usłyszałem wczoraj najgenialniejsze podsumowanie Zarządu Odry, ale i MOSiRu.

To są ludzie, którzy się nadają do tego, aby załatwić kiełbaski na katering 5% taniej, albo obiad dla piłkarzy za pół darmo. Albo 5 wiader farby za darmo. Kiedy przychodzi do profesjonalizacji działań, to jak dzieci we mgle.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#73
Kolor po prawej przypomina jedną z barw szczecińskiej Pogoni... ja pindole, strzał w kolano :/.

A LooZ dobrze że się czepia bo kurna jest czego, amatorka w "profesjonalnym" klubie. No ale czego my chcemy... jak będzie Liga Mistrzów to będzie i "bardziej profesjonalnie" :).
cron