Re: Marketing i PR Klubu

#102
Jak patrzy się na profil Facebookowy Rakowa Częstochowa, to widać jaka jest kolosalna różnica między naszym a ich.
Tyle postów z obozu przygotowawczego, zdjęcia filmiki, wywiady, ciekawostki a u nas niestety totalna cisza. Jedynie wzmianki o sparingach. To zdecydowanie za mało

Re: Marketing i PR Klubu

#105
"Rezygnacji Romka"? No tak bym tego nie ujął.

Jaca był świetnym redaktorem i ekstremalnie trudnym we współpracy.
Roman, no cóż, był w porządku, ale kompletnie ostatnio ześwirował na tle Dobrzenia, więc nie wiem, czy nawet jest jeszcze kibicem Odry (bo ze znienawidzonego Opola).

Teraz zajmują się tym dwie osoby i chyba też nie robią tego "na pełen etat" + jak sądzę, nie mają wielkiego doświadczenia.

No cóż.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#106
LooZ^ pisze:
Roman, no cóż, był w porządku, ale kompletnie ostatnio ześwirował na tle Dobrzenia, więc nie wiem, czy nawet jest jeszcze kibicem Odry (bo ze znienawidzonego Opola).
Ciekawe spostrzeżenia Kolegi. Inne spojrzenie na otaczające zjawiska eliminuje z bycia kibicem Odry? Kolega jest zazwyczaj dobrze poinformowany, to zapewne ma jakiś przeciek o powstaniu przy prezesie jakiejś kapturowej komisji, która będzie decydować o tym kto jest , a kto nie kibicem Odry.
Pozdrawiam wszystkich Kibiców Odry, zarówno zweryfikowanych jak i nie.

Re: Marketing i PR Klubu

#108
Kolego rob65 - przecież ja pisałem o samookreśleniu się Romka, a nie moich sugestiach czy kibicem jeszcze jest czy już nie. Sporo osób z Odry pousuwał ze znajomych, części nie poznaje na ulicy, być może więc kibicem Odry też się już nie czuje.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#113
Rozumiem panowie że chcielibyście:
Lifting herbu
Stroje meczowe, treningowe, torby, kurtki zgodne z panującą "modą" (estetyka i sponsorzy)
Stale zaopatrywany klubowy sklepik z gadżetami
Regularne artykuły/wywiady na głównej stronie odry
Lepsza oprawa graficzna praktycznie wszystkiego - media gadżety grafiki
Regularne posty na Facebooku z meczów, sparingów, treningów (ciekawostki, filmiki, zdjęcia)
Większe promowanie klubu poprzez media publiczne
Większa promocja meczów poprzez reklamy/plakaty itp
Poprawa stanu biletów i karnetów
Klubowy autobus z prawdziwego zdarzenia
To wszystkie życzenia?

Re: Marketing i PR Klubu

#115
Filip pisze:Ta galeria to galeria z przed miesiąca czyli z taką szybkością powstają artykuły na naszej stronie
Ja was proszę, piszcie "sprzed" bo oczy mi pękają.
Nie, nie chcemy was tu!
To nasz kraj!
Nie nie chcemy was tu!
I nie cofniemy się!

Re: Marketing i PR Klubu

#116
Rudy pisze:
Filip pisze:Ta galeria to galeria z przed miesiąca czyli z taką szybkością powstają artykuły na naszej stronie
Ja was proszę, piszcie "sprzed" bo oczy mi pękają.
masz racje, ale pamietajmy, ze miliony Polakow wciaz maja problemy z ortografia, co drugi nie wie, jak nalezy pisac sprzed, skad, spoza, a przeciez to kibice a nie filolodzy. chyba kazdy popoelnia mniejsze lub wieksze bledy

Re: Marketing i PR Klubu

#117
snajper pisze:
Rudy pisze:
Filip pisze:Ta galeria to galeria z przed miesiąca czyli z taką szybkością powstają artykuły na naszej stronie
Ja was proszę, piszcie "sprzed" bo oczy mi pękają.
masz racje, ale pamietajmy, ze miliony Polakow wciaz maja problemy z ortografia, co drugi nie wie, jak nalezy pisac sprzed, skad, spoza, a przeciez to kibice a nie filolodzy. chyba kazdy popoelnia mniejsze lub wieksze bledy

Dla przypomnienia :
sprzed
1. «przyimek komunikujący, że to, o czym mowa w zdaniu, pochodzi z okresu wcześniejszego niż wydarzenie nazywane rzeczownikiem, np. Pieśń ta pochodzi sprzed powstania listopadowego.»
2. «przyimek przyłączający rzeczownik, który określa, ile czasu upłynęło od danego zdarzenia do momentu mówienia, np. To fotografia sprzed pięciu lat.»
3. «przyimek komunikujący, że dana osoba lub rzecz przestała być w miejscu znajdującym się przed obiektem nazywanym przez rzeczownik, np. Samochód odjechał sprzed domu.»

Tylko mi Snajper nie mów że miliony jeździły za swoją drużyną na mecze zamiast iść do szkoły :-)))

Re: Marketing i PR Klubu

#118
A w sprawie przepływu wiadomości to koledzy macie rację. O wynik meczu rozgrywanego w Opolu można szybciej się dowiedzieć z innych portali niż z serwisu Odry. Na szczęście mamy forum na którym możemy się informować na bieżąco o wielu sprawach. Tylko jest jedno ale... trzeba to robić rzetelnie , zgodnie z prawdą. Na nie sprawdzone bzdety jest HYDE PARK

Re: Marketing i PR Klubu

#120
W temacie marketingu. Może jakiś konkurs na hymn Odry. Moja propozycja to przetransformowany stary przebój Czerwonych Gitar. Mam dobry dzień

Kiedy ODRA dzisiaj gra na Oleskiej
Mam dobry dzień
Włożę barwy swe czerwone i niebieskie
W ten dobry dzień.

Wtedy,gdy idę z Tobą na spotkanie
Mam dobry dzień
Ty i ja dobrze wiemy,co się stanie
W nasz dobry dzień.
ref.
W dobre dni warto wierzyć
Odro graj,pozwól przeżyć
W taki czas,pozwól przeżyć dobre dni
Nie ma lepszych dni od dobrych razem z ODRĄ.

Dobre dni pozwól przeżyć
W ODRĘ dziś warto wierzyć.
Warto trwać,czy w te dobre czy w złe dni
Kto mi lepsze da od dobrych razem z ODRĄ.

Re: Marketing i PR Klubu

#122
Tak z pewną nieśmiałością, skoro często udaje mi się zainspirować...

https://youtu.be/pIGjJ0kDLJ0?t=13m43s

Chętnie bym zobaczył takie nagranie z szatni Odry i reakcji meczowych, ile można oglądać cudze? ;) Dobrze by też było, aby Odra powoli zaczęła przygotowywać jakąś Odra TV ;)

Według portalu Weszło Korona ma najlepszą tv klubową w Polsce, więc jak widać nie trzeba na to milionów.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
cron