Re: Marketing i PR Klubu

#737
W sumie zabawne patrzeć jak im się dupa pali. Na nic nigdy kasy, a teraz:
- exmodelka dyrektorką marketingu;
- exreporterka TVP3 Opole (też modelka) redaktorką OdraTV;
- ponoć jest też nowy fotograf klubowy;
- ktoś nowy od SM (słaby w chuj zresztą patrząc na to jak dalej wyglądają SM);

Do tego, 2 lata temu sesje foto robił uznany fotograf portretowy - Piotr Musiał. Rok temu na pytanie czy znowu on będzie robił usłyszałem od pewnego członka zarządu, że "chyba zwariowałem", jeśli myślę, że jeszcze raz tyle zapłacą za sesje piłkarzy i sztabu. Potem były cyrki z różnymi fotami, słabym ich przygotowaniem, itd. Kto robi sesje w tym roku? Piotrek Musiał i do tego w wersji "na turbo bogato" - studio mobilne na Północnej (a nie u niego w studio), do tego pełno fotek sytuacyjnych, a nie tylko proste fotki na stronę. No cóż. Jednak są pieniądze w klubie.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#742
Nie, nie. Sebastian odnosi się do pomysłu Nowej Odry. Raczej o maskotce nie ma mowy, chociaż jak udało się z dnia na dzień zatrudnić tyle osób do działu marketingu to i może maskotkę uda się w tydzień przygotować ;)
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#743
LooZ^ pisze:
niedziela, 21 lipca 2019, 14:59
Nie, nie. Sebastian odnosi się do pomysłu Nowej Odry. Raczej o maskotce nie ma mowy, chociaż jak udało się z dnia na dzień zatrudnić tyle osób do działu marketingu to i może maskotkę uda się w tydzień przygotować ;)
Mi się marzy terminarz na stronie :P

Re: Marketing i PR Klubu

#744
No nie wiem, nie wiem. Pan Dyrektor z Krakowa taką stronę ogarnął klubowi za x0.000pln, że klękajcie narody. Co prawda nie dał jej do testów nikomu oprócz siebie i zarządu, bo po co TFU redaktorzyny miałyby testować coś na czym mają pracować. W związku z tym niestety:
- nic się nie da zrobić;
- a jak się da, to nikt nie wie jak;

A firma która robiła słusznie ma to w dupie.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#747
zestan pisze:
poniedziałek, 22 lipca 2019, 8:49
Do przerwy 0:1 pisze:
piątek, 12 lipca 2019, 20:56
Cena 250 zł była od początku I ligi czyli dwa sezony i teraz się nie zmieniła.
Ok , 17 razy 15zł =255 ale z karnetami ulgowymi to chyba źle policzono cenę : 17 x 6 zł =102 zł czyli karnet za 100 zł a nie za 120 zł.
liczą na to że zagrają 3 razy Puchar Polski u siebie ;)
Nie ma tutaj dla was miejsca, bo nie macie jaj
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być

Re: Marketing i PR Klubu

#748
zestan pisze:
poniedziałek, 22 lipca 2019, 8:49
Do przerwy 0:1 pisze:
piątek, 12 lipca 2019, 20:56
Cena 250 zł była od początku I ligi czyli dwa sezony i teraz się nie zmieniła.
Ok , 17 razy 15zł =255 ale z karnetami ulgowymi to chyba źle policzono cenę : 17 x 6 zł =102 zł czyli karnet za 100 zł a nie za 120 zł.
Ulgowy to nawet 17 x 5 (zakup w przedsprzedaży z kartą kibica), co daje 85 złotych.
cron