Nowy pracownik działu marketingu?
https://m.youtube.com/watch?v=-Iymvmsez ... e=youtu.be
Dałbym szansę :)
Re: Marketing i PR Klubu
#727Przecież to pani dyrektor, o której było tak głośno :)
Odra jest najważniejsza !
Re: Marketing i PR Klubu
#729To nie jest pani dyrektor. Na początku filmu jest informacja, że to Kamila Świerc.
Re: Marketing i PR Klubu
#730Wywalmy cala kadrę zawodnikow, zatrudnimy same koleżanki miski i zamiast w pilke grac będziemy organizowac konkursy piękności. :-)
Re: Marketing i PR Klubu
#732Oby było teraz tylko lepiej ciekawe jak będzie wyglądać nowa koszulka meczowa o ile tak w ogóle będzie.
Re: Marketing i PR Klubu
#733A tam marudzicie, gorzej nie będzie ale przynajmniej będzie ładniej.
Nie, nie chcemy was tu!
To nasz kraj!
Nie nie chcemy was tu!
I nie cofniemy się!
To nasz kraj!
Nie nie chcemy was tu!
I nie cofniemy się!
Re: Marketing i PR Klubu
#735Stroje chyba zostają z poprzedniego sezonu, bo piłkarze pozują właśnie w nich.
Re: Marketing i PR Klubu
#737W sumie zabawne patrzeć jak im się dupa pali. Na nic nigdy kasy, a teraz:
- exmodelka dyrektorką marketingu;
- exreporterka TVP3 Opole (też modelka) redaktorką OdraTV;
- ponoć jest też nowy fotograf klubowy;
- ktoś nowy od SM (słaby w chuj zresztą patrząc na to jak dalej wyglądają SM);
Do tego, 2 lata temu sesje foto robił uznany fotograf portretowy - Piotr Musiał. Rok temu na pytanie czy znowu on będzie robił usłyszałem od pewnego członka zarządu, że "chyba zwariowałem", jeśli myślę, że jeszcze raz tyle zapłacą za sesje piłkarzy i sztabu. Potem były cyrki z różnymi fotami, słabym ich przygotowaniem, itd. Kto robi sesje w tym roku? Piotrek Musiał i do tego w wersji "na turbo bogato" - studio mobilne na Północnej (a nie u niego w studio), do tego pełno fotek sytuacyjnych, a nie tylko proste fotki na stronę. No cóż. Jednak są pieniądze w klubie.
- exmodelka dyrektorką marketingu;
- exreporterka TVP3 Opole (też modelka) redaktorką OdraTV;
- ponoć jest też nowy fotograf klubowy;
- ktoś nowy od SM (słaby w chuj zresztą patrząc na to jak dalej wyglądają SM);
Do tego, 2 lata temu sesje foto robił uznany fotograf portretowy - Piotr Musiał. Rok temu na pytanie czy znowu on będzie robił usłyszałem od pewnego członka zarządu, że "chyba zwariowałem", jeśli myślę, że jeszcze raz tyle zapłacą za sesje piłkarzy i sztabu. Potem były cyrki z różnymi fotami, słabym ich przygotowaniem, itd. Kto robi sesje w tym roku? Piotrek Musiał i do tego w wersji "na turbo bogato" - studio mobilne na Północnej (a nie u niego w studio), do tego pełno fotek sytuacyjnych, a nie tylko proste fotki na stronę. No cóż. Jednak są pieniądze w klubie.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#739Swoją drogą.
"Będzie to możliwość spotkania z piłkarzami, sztabem, autografy, zdjęcia i nie tylko!"
Po jakiemu to?
"Będzie to możliwość spotkania z piłkarzami, sztabem, autografy, zdjęcia i nie tylko!"
Po jakiemu to?
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#740Ciekawe jak będą wyglądać kulisy meczowe szczególnie z wyjazdów i skróty
Re: Marketing i PR Klubu
#741Chyba Zarzad przeczytal projekt Nowej Odry bo z Tego co pisze Sebastian na swoim profilu Historia Odry, w tym sezonie ma byc znowu maskotka ;)
Nie ma tutaj dla was miejsca, bo nie macie jaj
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być
Re: Marketing i PR Klubu
#742Nie, nie. Sebastian odnosi się do pomysłu Nowej Odry. Raczej o maskotce nie ma mowy, chociaż jak udało się z dnia na dzień zatrudnić tyle osób do działu marketingu to i może maskotkę uda się w tydzień przygotować ;)
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#744No nie wiem, nie wiem. Pan Dyrektor z Krakowa taką stronę ogarnął klubowi za x0.000pln, że klękajcie narody. Co prawda nie dał jej do testów nikomu oprócz siebie i zarządu, bo po co TFU redaktorzyny miałyby testować coś na czym mają pracować. W związku z tym niestety:
- nic się nie da zrobić;
- a jak się da, to nikt nie wie jak;
A firma która robiła słusznie ma to w dupie.
- nic się nie da zrobić;
- a jak się da, to nikt nie wie jak;
A firma która robiła słusznie ma to w dupie.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#746Ok , 17 razy 15zł =255 ale z karnetami ulgowymi to chyba źle policzono cenę : 17 x 6 zł =102 zł czyli karnet za 100 zł a nie za 120 zł.Do przerwy 0:1 pisze: ↑piątek, 12 lipca 2019, 20:56Cena 250 zł była od początku I ligi czyli dwa sezony i teraz się nie zmieniła.
Re: Marketing i PR Klubu
#747liczą na to że zagrają 3 razy Puchar Polski u siebie ;)zestan pisze: ↑poniedziałek, 22 lipca 2019, 8:49Ok , 17 razy 15zł =255 ale z karnetami ulgowymi to chyba źle policzono cenę : 17 x 6 zł =102 zł czyli karnet za 100 zł a nie za 120 zł.Do przerwy 0:1 pisze: ↑piątek, 12 lipca 2019, 20:56Cena 250 zł była od początku I ligi czyli dwa sezony i teraz się nie zmieniła.
Nie ma tutaj dla was miejsca, bo nie macie jaj
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być
Słuszna sprawa, smutna prawda, tak musi być
Re: Marketing i PR Klubu
#748Ulgowy to nawet 17 x 5 (zakup w przedsprzedaży z kartą kibica), co daje 85 złotych.zestan pisze: ↑poniedziałek, 22 lipca 2019, 8:49Ok , 17 razy 15zł =255 ale z karnetami ulgowymi to chyba źle policzono cenę : 17 x 6 zł =102 zł czyli karnet za 100 zł a nie za 120 zł.Do przerwy 0:1 pisze: ↑piątek, 12 lipca 2019, 20:56Cena 250 zł była od początku I ligi czyli dwa sezony i teraz się nie zmieniła.
Re: Marketing i PR Klubu
#750Zajęte bo konsultantów jest "za dużo"i od rana z nudów dzwonią do siebie😅😂