Teraz już Ekstraklasowe ?? Hmmm, a ja myślałem, że normalne troski ludzi chcących mieć w miarę profesjonalny klub!
A może II liga to jeszcze dla tych ludzi za wcześnie, aby tak zacząć myśleć o NASZYM klubie? No dobra, czekajmy na Ekstraklasę, wtedy dpiero będzie śmiech!! ;)
Re: Marketing i PR Klubu
#52Ciekawe co tam u naszych piłkarzy. Złożenie kwiatów też pewnie zbyt ekstraklasowe.Dzisiaj podczas lubińskich obchodów 72. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego delegacja piłkarzy Zagłębia złożyła kwiaty pod tablicą poświęconą Armii Krajowej. #PW1944
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#53LooZ - złożenie kwiatów to już Liga Mistrzów wymagań od Naszego klubu. A żale wylewane na FB - żałosne. W taki oto sposób zniechęcają potencjalnych sponsorów do inwestowania w klub, bo boją się że oprócz wkładania kasy nie dostaną nawet możliwości promowania się, albo będzie to na poziomie... hm... A-klasy?
Re: Marketing i PR Klubu
#54Nie ma co narzekać, Zaglebiacy jak do nas przyjeżdżają to są zachwyceni,u nich taka sielanka była w latach 90 tych,tutaj się czas zatrzymał,nie długo to podłącza to wszystko do Bierkowic
Re: Marketing i PR Klubu
#55http://mkskluczbork.pl/news/article/tvp ... erem-klubu
"TVP3 Opole będzie w bieżącym sezonie partnerem klubu odpowiedzialnym m.in. za rejestrowanie domowych meczów naszej drużyny. Kibice MKS-u liczyć więc mogą na znaczną poprawę jakości materiałów video ze Sportowej, zarówno skrótów meczów, jaki i konferencji prasowych. To jednak nie wszystko... "
"TVP3 Opole będzie w bieżącym sezonie partnerem klubu odpowiedzialnym m.in. za rejestrowanie domowych meczów naszej drużyny. Kibice MKS-u liczyć więc mogą na znaczną poprawę jakości materiałów video ze Sportowej, zarówno skrótów meczów, jaki i konferencji prasowych. To jednak nie wszystko... "
CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE !
Żałować możemy tylko tego że jedno życie mamy, aby oddać je za Odrę i Ojczyznę
Żałować możemy tylko tego że jedno życie mamy, aby oddać je za Odrę i Ojczyznę
Re: Marketing i PR Klubu
#56Wiadomo czy tvp wykupi prawa do 2 ligi, bo niektorzy pisali ze moga wykupic prawa.
Re: Marketing i PR Klubu
#57Re: Marketing i PR Klubu
#58Na "kartonikowym" bilecie herb Polonii odziwo był herbem Polonii Warszawa.
Re: Marketing i PR Klubu
#59Warto również zauważyć że na paragonie pisze- "OKS Odra Opola" co raczej nie dodaje atrakcyjności temuż biletowi. :/
Re: Marketing i PR Klubu
#60
GKS Bełchatów sprzedaje takie repliki za 80-90zł (w zależności od rozmiaru, a jest pełna rozmiarówka - od wersji dla dzieci po xxxl). Ponoć idą jak woda.
U nas po ile były meczówki? 120 czy więcej?
U nas po ile były meczówki? 120 czy więcej?
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#61Meczówki były po 150 zł, z tym, że bodajże w końcu września ub. roku w 2-tygodniowej "promocji" spadły na 120 zł. Cóż, jeszcze raz kłania się podstawowe prawo popytu i podaży
Re: Marketing i PR Klubu
#62LooZ... ja Cię proszę... spójrz jaka marka tych koszulek, nie do porównania... ;-)LooZ^ pisze: GKS Bełchatów sprzedaje takie repliki za 80-90zł (w zależności od rozmiaru, a jest pełna rozmiarówka - od wersji dla dzieci po xxxl). Ponoć idą jak woda.
U nas po ile były meczówki? 120 czy więcej?
Tak naprawdę zastanawiam się skąd jest taka niechlujność w sprawach organizacyjnych Odry Opole. Większość z poruszanych tematów nie wynika przecież z tego, że trzeba by ponieść jakieś wielkie koszty, w niektórych przypadkach nawet żadnych, ale całość sprawia wrażenie że jest zrobiona byle jak, na odczepnego. Niby coś jest zrobione i nie można się przyczepić że nie, jednak wszyscy odnoszą wrażanie iż nie jest to robione z należytą starannością i pasją.
Jako przykład, o jakiej staranności i pasji mówię, podam sytuację gdy z Arki Gdynia na emeryturę odchodziła pani, która zajmowała się szatnią (sprzątała, prała itp.) klub wręczył jej kwiaty, podziękowania, była informacja o przejściu o jej na emeryturę na stronie. itp (niestety nie mogłem odnaleźć informacji aby podać link, a natknąłem się na nią dawno). Mam wrażenie, że oprócz dyrektora sportowego jest również potrzebny dyrektor zarządzający/PR-owiec, który ogarnie na bieżąco wszystkie takie drobne tematy, który wymagają energii i działania a nie funduszy.
Nie znam budżetu Odry ale zastanawiam się czy zawsze trzeba na wszystkim oszczędzać. Czy nie znalazły by się środki na ogarnięcie takiego "badziewia" i "byle jakości" o których wszyscy piszemy. Zgodnie z zasadą " firma bidna ale solidna"
Re: Marketing i PR Klubu
#63To fakt. To nie jest kwestia pieniędzy tylko trzymania pewnych standardów i ogarnięcia tematów. Co z koncepcją Azotów na zarządzanie klubem ? Marketingowiec pilnie poszukiwany.
Re: Marketing i PR Klubu
#64Oczywiście, że tak. Klub mimo naszych prósb, gróźb i apelów nadal uważa, że "tylko pierwsza drużyna" i ona zgarnia 99% środków finansowych.
No i właśnie te nieszczęsne koszulki - po co klub ma na nich zarabiać? Czy te 200zł na mecz coś zmieni? Nie. Lepiej ich sprzedać bez zysku po kosztach, żeby ci ludzie potem w tych koszulkach chodzili, dzieciaki ubierały je do szkoły, itd.
To nie, jebniemy 150zł i potem stękanie, że w Opolu się gadżetów nie opłaca.
No i właśnie te nieszczęsne koszulki - po co klub ma na nich zarabiać? Czy te 200zł na mecz coś zmieni? Nie. Lepiej ich sprzedać bez zysku po kosztach, żeby ci ludzie potem w tych koszulkach chodzili, dzieciaki ubierały je do szkoły, itd.
To nie, jebniemy 150zł i potem stękanie, że w Opolu się gadżetów nie opłaca.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#65Mnie kosztowala 150 i po kilku praniach kolory zaczely puszczac farbe :)szmyta pisze:LooZ... ja Cię proszę... spójrz jaka marka tych koszulek, nie do porównania... ;-)LooZ^ pisze: GKS Bełchatów sprzedaje takie repliki za 80-90zł (w zależności od rozmiaru, a jest pełna rozmiarówka - od wersji dla dzieci po xxxl). Ponoć idą jak woda.
U nas po ile były meczówki? 120 czy więcej?
Tak naprawdę zastanawiam się skąd jest taka niechlujność w sprawach organizacyjnych Odry Opole. Większość z poruszanych tematów nie wynika przecież z tego, że trzeba by ponieść jakieś wielkie koszty, w niektórych przypadkach nawet żadnych, ale całość sprawia wrażenie że jest zrobiona byle jak, na odczepnego. Niby coś jest zrobione i nie można się przyczepić że nie, jednak wszyscy odnoszą wrażanie iż nie jest to robione z należytą starannością i pasją.
Jako przykład, o jakiej staranności i pasji mówię, podam sytuację gdy z Arki Gdynia na emeryturę odchodziła pani, która zajmowała się szatnią (sprzątała, prała itp.) klub wręczył jej kwiaty, podziękowania, była informacja o przejściu o jej na emeryturę na stronie. itp (niestety nie mogłem odnaleźć informacji aby podać link, a natknąłem się na nią dawno). Mam wrażenie, że oprócz dyrektora sportowego jest również potrzebny dyrektor zarządzający/PR-owiec, który ogarnie na bieżąco wszystkie takie drobne tematy, który wymagają energii i działania a nie funduszy.
Nie znam budżetu Odry ale zastanawiam się czy zawsze trzeba na wszystkim oszczędzać. Czy nie znalazły by się środki na ogarnięcie takiego "badziewia" i "byle jakości" o których wszyscy piszemy. Zgodnie z zasadą " firma bidna ale solidna"
Ale i tak sie ciesze, ze kupilem bo w naszym klubie czesto " Nie ma niczego"
Re: Marketing i PR Klubu
#66snajper pisze:
Mnie kosztowala 150 i po kilku praniach kolory zaczely puszczac farbe :)
Ale i tak sie ciesze, ze kupilem bo w naszym klubie czesto " Nie ma niczego"
I o tym właśnie mówię, kupiłeś nie z powodu super oferty, dobrej ceny itp, kupiłeś jak sam piszesz dlatego że często nie ma niczego.
To "nie ma niczego" to jest właśnie doskonały przykład.
Re: Marketing i PR Klubu
#67A mnie osobiście irytuje praktycznie zerowa promocja wydarzenia na facebooku meczu z Wartą Poznań. Zawsze to może przyciągnąć nowych ludzi ,a tymczasem wydarzenie poza udostępnieniem od razu po założeniu nie ma żadnej promocji, czego efektem jest ledwie 70 parę osób , które wezmą udział. Do tego założono to wydarzenie o 8 rano ,czyli godzinie, gdzie ludzie praktycznie w ogóle nie siedzą na internecie.
Re: Marketing i PR Klubu
#68Temat poruszany z klubem jakieś milion razy. Jak widać nawet post na FB przerasta ten profesjonalny klub piłkarski.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#69Ciekawostka.
Zdjęcie z wynikiem meczu na profilu JO zdobyło na chwilę obecną 383 "lajki" i 73 udostępnienia. Dotarło ono do 22.270 osób (JO ma 4136 fanów), dotrze pewnie do ~25k.
Coś co możnaby porównać na profilu klubu ma 102 lajki i 1 udostępnienie. Przy ponad 10.000 fanów tego profilu podobna grafika mogłaby dobić do 500 i więcej. Byłaby to darmowa reklama dla minimum 40.000 ludzi. No, ale po co klubowi darmowa reklama, w końcu stadion pęka w szwach.
Amatorka amatorką pogania.
Zdjęcie z wynikiem meczu na profilu JO zdobyło na chwilę obecną 383 "lajki" i 73 udostępnienia. Dotarło ono do 22.270 osób (JO ma 4136 fanów), dotrze pewnie do ~25k.
Coś co możnaby porównać na profilu klubu ma 102 lajki i 1 udostępnienie. Przy ponad 10.000 fanów tego profilu podobna grafika mogłaby dobić do 500 i więcej. Byłaby to darmowa reklama dla minimum 40.000 ludzi. No, ale po co klubowi darmowa reklama, w końcu stadion pęka w szwach.
Amatorka amatorką pogania.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#70Fajnie by było jakby na następny mecz u siebie skończyli malować płot od basenu
Re: Marketing i PR Klubu
#71Znowu szkalujecie w tych internatach, przecież to normalne, że jedna z płyt płotu jest pomalowana w połowie. Od dwóch tygodni. I to nic, że kolor miał być niebiesko-czerwony, a wyszedł niebiesko-sraczkowy. No, ale ważne, że farby ponoć za darmo.
Usłyszałem wczoraj najgenialniejsze podsumowanie Zarządu Odry, ale i MOSiRu.
To są ludzie, którzy się nadają do tego, aby załatwić kiełbaski na katering 5% taniej, albo obiad dla piłkarzy za pół darmo. Albo 5 wiader farby za darmo. Kiedy przychodzi do profesjonalizacji działań, to jak dzieci we mgle.
Usłyszałem wczoraj najgenialniejsze podsumowanie Zarządu Odry, ale i MOSiRu.
To są ludzie, którzy się nadają do tego, aby załatwić kiełbaski na katering 5% taniej, albo obiad dla piłkarzy za pół darmo. Albo 5 wiader farby za darmo. Kiedy przychodzi do profesjonalizacji działań, to jak dzieci we mgle.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
Re: Marketing i PR Klubu
#72Looz^ ależ Ty jesteś złośliwy! ;) Kolor po prawej stronie płotu jest czerwony jak po krwistym befsztyku!! Czego się czepiasz?? :)
Re: Marketing i PR Klubu
#73Kolor po prawej przypomina jedną z barw szczecińskiej Pogoni... ja pindole, strzał w kolano :/.
A LooZ dobrze że się czepia bo kurna jest czego, amatorka w "profesjonalnym" klubie. No ale czego my chcemy... jak będzie Liga Mistrzów to będzie i "bardziej profesjonalnie" :).
A LooZ dobrze że się czepia bo kurna jest czego, amatorka w "profesjonalnym" klubie. No ale czego my chcemy... jak będzie Liga Mistrzów to będzie i "bardziej profesjonalnie" :).
Re: Marketing i PR Klubu
#74Kolor prawej części płotu to czerwonobrunatny. Efekt dobrej zmiany. :)
.
Re: Marketing i PR Klubu
#75W tabeli niby to samo, a na fb przepaść..
https://www.facebook.com/RakowCzestochowa/?fref=ts
Ps. Jakby ktoś nie śledził fejsbukowych dramatów, to teraz moje uwagi to "promowanie swojej osoby" (????) i "prywatne vendetta".
https://www.facebook.com/RakowCzestochowa/?fref=ts
Ps. Jakby ktoś nie śledził fejsbukowych dramatów, to teraz moje uwagi to "promowanie swojej osoby" (????) i "prywatne vendetta".
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.