Re: Marketing i PR Klubu

#629
Tyle że mam sporo znajomych co idą pierwszy raz, chcą sobie wyrobić karty kibica, a że są spoza Opola to dla nich to już jest problem bo w Opolu są tylko w tygodniu.
Ja będę kupować przez internet ale nie każdy ma taką możliwość i jeden dzień przedsprzedaży dla takich osób to dla mnie po prostu bardzo mało.

Re: Marketing i PR Klubu

#632
Mecz z liderem, ostatni mecz w Opolu w tym roku, z dużymi kibicowskimi podtekstami.

Mamy połowę czwartku. Promocji wydarzenia 0, biletów sprzedano wedle strony 267. Wydarzenie na fb nie jest promowane, zero wpisów na ten temat, zero promocji sprzedaży internetowej i zachęt. Filmik dla studentów widziało 500 osób.

Nie wiem co jest bardziej przygnębiające - wyniki drużyny czy poziom klubu.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#641
Aż strach pomyśleć jaki jeszcze gadżet trafi do sklepu.

Wiem, ja dalej swoje - nawet na „naszej własnej stronie” (oficjalnego sklepu Odry) jest stara wejrsja herbu. O ile się nie mylę, to podczas prezentacji herbu było mówione o lepszym identyfikowaniu się z klubem, bardziej rozpoznawalne i tak dalej... a tymczasem jedyną chyba stroną z liftingowym herbem to 90minut (nie licząc naszej). Bylismy w Tychach - stara wersja herbu na telebimie, grała Odra ze Śląskiem - podczas transmisji stary herb Odry...

Jakoś mało jest/będzie identyfikowania się z „lepszą Odrą” jak nasz człowiek od marketingu (bo chyba on jest za to odpowiedzialny) nie potrafi wysłać maila z paczką herbów do innych klubów z którymi gramy, do Polsatu, do PZPN i gdzie indziej gdzie jest dużo naszego herbu widocznego.

Re: Marketing i PR Klubu

#644
Wiemy, że często macie swoje przemyślenia i swój punkt widzenia - szczególnie w kwestiach organizacyjnych, marketingowych czy sportowych.

Zapraszamy Was na spotkanie! Usiądźmy i porozmawiajmy. Chętnie Was wysłuchamy, odniesiemy się do wszelkich uwag, wątpliwości, pytań czy pomysłów (a jeśli tylko będzie to możliwe - z tych ostatnich skorzystamy dla dobra Klubu).

Jesteśmy otwarci na Wasze opinie. Internet niekoniecznie daje nam możliwość wyczerpującego odniesienia się do każdej istotnej kwestii, dlatego wierzymy, że wszystko uda nam się omówić twarzą w twarz. Czekamy na Was wraz z Zarządem i Dyrekcją Klubu! Do zobaczenia!


Wow, tego się nie spodziewałem.

Re: Marketing i PR Klubu

#649
:))))

Sam jesteś argumentem dla klubu. "Szkoda czasu na takich internetowych krzykaczy, którzy na forum/FB do krytyki pierwsi i 'wszystko wiedzą' (choć nie wiedzą nic i są totalnie oderwani od rzeczywistości - dop. aut.), a jak przychodzi co do czego to zero merytoryki, swoich propozycji i uszy po sobie".

Ale może rzeczywiście wiesz lepiej, więc idź i podziel się, masz okazję. To tak jak z wyborami - nie głosujesz, nie narzekaj.

Re: Marketing i PR Klubu

#650
Nie pojawię się - a bardzo żałuję, bo kilka pytań chętnie bym zadał.
W zasadzie większość wątpliwości co do funkcjonowania klubu sprowadza się do jednego - jakie działania podjął klub (i z jakim skutkiem) żeby podnieść poziom organizacyjny? Już dawno temu pisałem o tym, że tu nie trzeba wielkiego PR, a po prostu uczciwego podsumowania działań zarządu raz w roku i właśnie spotkania, żeby to podsumowanie omówić. Mam zatem propozycję (tak, wiem - internetowa, więc się nie liczy): chętnie zobaczyłbym w formie transmisji na YT właśnie prezentację klubu na temat tego, co udało się zrobić w zakresie organizacyjnym i gdzie jesteśmy w realizacji hasła rzuconego przez Karola Wójcika odnośnie ekstraklasy za 3 lata.
cron