Re: Marketing i PR Klubu

#302
Sklep jest gotowy, czeka tylko na dostarczenie do sklepu fizycznego (Opolski Sklep Kibica, 1 Maja 28D) towaru. W związku z problemami osobistymi JedynegoFormalnegoPracownikaKlubu (czyli Pameli) sprawa się przesunęła. Równie dobrze może to być jutro rano.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#306
Żeby pokazać wam jaki zasięg zrobił nasz japończyk...

Nasz FB to tam kij - 458 lajków, zasięg ~30k ludzi.
Ich FB? 1327 lajków.

Ale to tam kij. Nasz twitter:
127 retweetów, 257 "lajków" - zasięg 50k ludzi.
Japończycy? 2100 retweetów, 2100 lajków. Nawet nie chcę zgadywać jaki to zasięg. 500k? 1mln?
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#307
LooZ^ pisze:Żeby pokazać wam jaki zasięg zrobił nasz japończyk...

Nasz FB to tam kij - 458 lajków, zasięg ~30k ludzi.
Ich FB? 1327 lajków.

Ale to tam kij. Nasz twitter:
127 retweetów, 257 "lajków" - zasięg 50k ludzi.
Japończycy? 2100 retweetów, 2100 lajków. Nawet nie chcę zgadywać jaki to zasięg. 500k? 1mln?
A na oficjalnej stronie klubu dalej trenerem jest Jan Furlepa- żenada

Re: Marketing i PR Klubu

#308
A coś na temat? Mogłem pomagać odpisać na 400 maili w związku z systemem biletowym, albo rozkminiać stronę do której agencja reklamowa nie zostawiła żadnej instrukcji, żeby zmienić trenera na stronie na którą wchodzą jakieś 3 osoby dziennie, pewnie po to żeby sprawdzić, czy już zmieniliśmy. Co wybierasz?
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#310
W sensie to jakiś żart którego nie rozumiem, czy o co chodzi? Klub ma (bardzo) ograniczone zasoby ludzkie, więc nie może robić wszystkiego. Postanowiłem klubowi pomóc i tej pomocy klub wymaga absolutnie w każdym aspekcie. W ramach anegdotek - klub był zamknięty (1 ligowy klub!) w poniedziałek i wtorek, bo jedynej pracowniczce wypadły pilne sprawy osobiste, a ty zarzucasz, że klub ma nieaktualnego trenera na stronie internetowej. Podkreślę - pierwszoligowy klub BYŁ ZAMKNIĘTY.

Jeśli mam wybrać między promocją meczów, wpuszczeniem na mecz jak największej liczby kibiców, a tym, czy na sporadycznie odwiedzanej stronie znajdzie się aktualny trener, to wybór jest bardzo prosty. Tak, to powinno być zrobione, zrobione dawno temu, ale nie jest i musimy się odnieść do rzeczywistości, a nie udawać, że wygląda ona inaczej.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#313
A) Zarząd nie czuje potrzeby zatrudniania osoby na dane stanowisko.
B) Zarząd czuje potrzebę zatrudnienia kogoś na dane stanowisko, ale nie ma tej osoby gdzie posadzić (bo w klubie jest jedno wolne stare biurko w zagraconym pokoju między sekretariatem, a nie remontowanym od 40 lat pokojem zarządu).
C) Zarząd czuje potrzebę zatrudnienia kogoś na dane stanowisko, ma gdzie daną osobę posadzić, ale nie ma przy czym (Odra ma jeden stary komputer, który ma niedługo wymienić w stosunku 1:1 na nowszy);
D) Zarząd czuje potrzebę zatrudnienia kogoś na dane stanowisko, ma gdzie daną osobę posadzić, ma przy czym (jest jakiś używany laptop Prezesa), ale nie ma kogo, bo osób na terenie Opolszczyzny które od pierwszego dnia znają i rozumieją specyfikę klubu sportowego na Opolszczyźnie praktycznie nie ma.
E) Zarząd czuje potrzebę zatrudnienia kogoś na dane stanowisko, ma gdzie daną osobę posadzić, ma przy czym i ma kogo zatrudnić, ale pojawiają się zdarzenia losowe, (obiektywnie) niezależne od klubu i lipa.

Chyba wyczerpałem możliwości. To się bez wątpienia musi zmienić, ale nie oczekujcie, że namówię Zarząd do wszystkiego w ~1,5 tygodnia.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#314
chudy pisze:A pamiętasz jak przypierdalałeś się do pomalowanego płotu od strony basenu?
Ale co to ma do rzeczy? Płot malował MOSiR, który ma kilkudziesięciu pracowników i kilka mln zł budżetu właśnie na takie działania.

A do klubu się przypierdalam i będę się przypierdalał dalej. Jak klub ma tydzień na odpalenie nowego systemu biletowego (przypomnieć kto to ogarniał i kto odpowiada za opóźnienia? O dziwo ci sami co za płot) i wszyscy zaangażowani w pracę klubu zajmują się tylko i wyłącznie tym przez 12h dziennie, to siłą rzeczy nie ma czasu na inne rzeczy. A mimo tego zaraz ruszy sklep kibica, zaraz pojawią się materiały z OdraTV, pojawiła się identyfikacja wizualna klubu, zaraz pojawi się obklejony autokar klubowy i 50.000 ulotek trafi na całą Opolszczyznę z zaproszeniem na mecze. Właściwie wszyzstko po raz pierwszy w historii. Do tego udało się ogarnąć niezłą sesję foto koszulek jak na sprawę ogarniętą w kilka godzin u jednego z najlepszych fotografów w regionie.

Do tego rozmawiałem długo z koordynatorem Akademii Odry, z trenerem Odry w CLJ. Zacząłem porządkować sprawę klubowych fotek, materiałów wideo, sprzętu klubowego. Ja nie jestem w klubie od tego, aby zmieniać trenera na stronie. Ja jestem od tego, aby osoba odpowiedzialna za zmianę trenera:
- wiedziała, że ma to zrobić;
- wiedziała jak to zrobić;
- miała czas to zrobić, bo nie ma 5 stanowisk na głowie;

Jak na klub zamykany przez nieobecność jednego pracownika udało się trochę rzeczy poogarniać w 2 tygodnie. Strony nie, nad czym ubolewam, ale mam jeszcze 3 swoje firmy na głowie. Trudno, nikt nie jest doskonały.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#315
Pomyślałem czy nie było by warto zrobić na FB i oficjalnej stronie ankietę/sondę na temat ile razy w zeszłym sezonie ktoś był na meczu np: w ogóle, 1-2 razy i tak dalej. Byłby fajny odnośnik a za rok można by to powtórzyć i byłoby widać jak ta "tendencja" się zmieniła. Chyba że klub posiada takie informacje to tematu nie było :).

Re: Marketing i PR Klubu

#317
Sorry, nie moge tego ogarnac. W czym wiec jest problem ? Dlaczego klub nie kupi nowych komputerow ( extra 2 lub 3 bo w planie jest 1:1 ) wiec problem pozostanie , dlaczego nie zatrudni jeszcze jednej osoby do pomocy czy to sekretarce ( pani od eszystkiego ) czy w pracy przy sprzedazy biletow, koszulek i wszystkiego czego nie mozna wykonac z braku rak do pracy i czasu ( moze poczatkowo na pol etatu ), zeby pomogl zanim wszyscy padna na ryj z przepracowania w ostatnich dniach ? Nikt mi nie powie , ze nie ma na to kilku groszy w obecnej Odrze ! Przeciez Ty tez juz nie ogarniasz wszystkiego sam, a masz jeszcze swoja prace. To napradwe jest niezrozumiale.

Re: Marketing i PR Klubu

#324
Mega fajnie że pojawiają się bramki ze spotkań na Odra TV ale czemu nie ma żadnego intro i grafiki z kim gramy czy po golu kto strzelił bramkę?
Myślę że warto też na Oleskiej postawić po drugiej stronie rusztowanie takie jak były kiedy TVP transmitowało bo te skróty na youtube i w polsacie wyglądałyby 2 razy lepiej.

Re: Marketing i PR Klubu

#325
Mega fajnie że pojawiają się bramki ze spotkań na Odra TV ale czemu nie ma żadnego intro i grafiki z kim gramy czy po golu kto strzelił bramkę?
Bo nie jesteśmy w stanie zrobić wszystkiego na raz. Będzie.

Przecież Polsat nagrywa właśnie ze starej trybuny na nową.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
cron