Re: Marketing i PR Klubu

#278
Obrazek
#wracamysilniejsi
Z takim hasłem piłkarze Odry przystąpią do jesiennych rozgrywek Nice 1 Liga. To nie tylko hasło-klucz, które opisuje to jaką drużyną jest Odra Opole w połowie 2017. To przedewszystkim opis tego jaki klub wrócił do 1 ligi po 8. latach odbudowywania piłki nożnej w Opolu.
Czujemy, że mimo ogromu pracy która jeszcze przed nami, Odra wróciła na dobre tory i jest silniejsza niż ta w 2009 roku. Wiemy jaką drużynę budujemy, wiemy jakie stawiamy sobie cele sportowe i treningowe, wiemy co chcemy osiągnąć marketingowo i organizacyjnie. Wiemy, bo #wracamysilniejsi.
To jest przesłanie, które dedykujemy również kibicom naszego klubu. Wiemy, że wielu z was czekało na powrót Odry do Nice 1 ligi. Część z was była z nami przez te wszystkie lata, a część czekała na wyższy poziom sportowy. Wierzymy, że całe środowisko kibiców na całej Opolszczyźnie również wróciło silniejsze i nadchodzące miesiące będą tego dowodem.
Co najważniejsze, jesteśmy przekonani, że #wracamysilniejsi, bo przez lata wszyscy razem na tę siłe obecnej Odry pracowaliśmy i pracować będziemy dalej. Dzięki tej pracy jesteśmy na początku naszej drogi do osiągnięcia marzenia wszystkich kibiców Odry.
#wracamysilniejsi i to dopiero początek! Bądźcie z nami!
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#279
Może się czepiam, ale...

1. Klub zapowiada rano przez oficjalnego fp, że wkrótce (domnemuję, że 'wkrótce'='w ciągu kilku godzin', szczególnie w dzisiejszych czasach kiedy bazuje się na szybkości podawania informacji, zwłaszcza w social media) ogłosi ważne wiadomości (wszystko wskazuje, że nowych zawodników).
2. Klub tego nie robi, właściwie nie robi nic (nawet sprostowanie albo info że 'jednak jutro', cokolwiek).

To jest poważne? Takie wrzutki robi się kiedy ma się pewne info, tzw. 'done deal'. Mała rzecz a smuci.

Re: Marketing i PR Klubu

#281
Niestety nowy pracownik też się musi nauczyć specyfiki Odry ;) info przekazane jako pewne, okazało się "bardzo możliwe", a całość się przeciągała.

Wyszło bardzo niefajnie, niestety.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#291
Myślę że przed meczem z Miedzianką dobrze by było zrobić filmik w którym będą zebrane te wszystkie informacje dotyczące kupna biletów jak i wejścia na stadion, żeby to było gdzieś w jednym miejscu. Wiadomo wszystko było napisane co i jak ale taki filmik może dotrzeć to szerszego grona.
I jeszcze jak to jest z kołowrotkiem w sektorze gości? Nie ma żadnego wymogu że musi tam być?

Re: Marketing i PR Klubu

#295
Ja to mam jedno pytanko. Czy klub nie jest w stanie zorganizować większego stołu na konferencje prasowe tak aby Pan Sagan mógł siedzieć między trenerami ? Wiem, że kwestia ubioru nie powinna mnie interesować, ale stojący obok facet w sandałach przedstawiający trenerów po meczu 1 ligi to jest jak dla mnie dramat.

Re: Marketing i PR Klubu

#296
Klub ma w planach kupić nowy stół konferencyjny. Fakt, można by klubowe "dramaty" wymieniać długo. Może ktoś skomentuje, że na 2h przed meczem po piłki tenisowe potrzebne do jednego z konkursów jedzie Prezes i wiceprezes, bo nie ma nikogo innego? ;)

Jest to na mojej (bardzo, niestety) długiej liście rzeczy do zrobienia.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
cron