Re: Marketing i PR Klubu

#232
I można wrócić do tematu dobrych pomysłów z marketingiem z zastrzeżeniem, że nowy autor to bardziej "pisarz" niż prowadzący imprezy tematyczne + nie będzie w stanie sam zrobić wszystkiego (jak pisałem - 2/3 osoby to minimum).
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#233
Na rozmowie z Zarządem ustaliliśmy dzisiaj, że będę swoimi pomysłami i doświadczeniem pomagał klubowi z marketingiem na wiele sposobów.

Co do karnetów, powstaje do tego cały nowy system biletowy, dlatego możliwe, żę będą one dostępne dopiero niedługo przed sezonem. Klub ma tutaj raczej związane ręce, bo to wykonawca kas dostarcza cały system razem z kasami. Prawdopodobnie bilety kupowane przez internet będą tańsze niż te w kasach.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#234
zielu pisze:Terminarz dostępny od kilku godzin, a na stronie jak i fb Odry cisza. Masakra normalnie, takie info powinno pojawić się kilka sekund po dostaniu terminarza. Tak samo jak z 90 minut dowadujemy się, że Niemczyk będzie trenował w Kluczborku.
No wlasnie. Nic dodac.

Re: Marketing i PR Klubu

#235
LooZ^ pisze:Na rozmowie z Zarządem ustaliliśmy dzisiaj, że będę swoimi pomysłami i doświadczeniem pomagał klubowi z marketingiem na wiele sposobów.

Co do karnetów, powstaje do tego cały nowy system biletowy, dlatego możliwe, żę będą one dostępne dopiero niedługo przed sezonem. Klub ma tutaj raczej związane ręce, bo to wykonawca kas dostarcza cały system razem z kasami. Prawdopodobnie bilety kupowane przez internet będą tańsze niż te w kasach.
Mam nadzieje że karnet będzie w normalnej cenie.

Re: Marketing i PR Klubu

#237
Nie ma jeszcze ostatecznych decyzji, ale tak, będą mecze kiedy będzie drożej. Klub w końcu będzie miał jakąś lekką możliwość prowadzenia polityki biletowej, ale z tego co mi powiedziano nie ma jeszcze żadnych decyzji i wiele opcji jest na stole. No i jest spora szansa, że na 90% meczów kupując bilet przez internet nie zapłaci się więcej.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#240
W sumie tak trochę bez echa, to może doprecyzuję. Moja firma (czy raczej - ja), będzie odpowiadać za kierunek i wykonanie w zakresie marketingu, PR i wizerunku klubu, zastępując w tej roli firmę Emblemat. Zrezygnowałem również z odpłatności wyrażając wolę, że lepiej te pieniądze przeznaczyć na inwestycje w klub. Będę współpracował z nowym autorem strony oraz pokieruję kluczowymi rzeczami które od dawna są dla mnie priorytetem:
- uporządkowanie struktur klubowych pod względem szeroko rozumianego marketingu, praw autorskich, zdjęć klubowych, filmów, etc;
- porządna sesja fotograficzna piłkarzy (zwykła + promocyjna)
- bardzo dobra strona internetowa;
- uporządkowanie tematu bannerów przy starej trybunie;
- poprawienie herbu, Księga Znaku i Identyfikacja Wizualna Klubu na najwyższym możliwym poziomie;

To są rzeczy które są dla mnie priorytetem, aczkolwiek będę wiedzą i doświadczeniem wspierał i przy innych kwestiach.

Nic z tego oczywiście nie stanie się z dnia na dzień, a takie zaangażowanie planowałem na okres istnienia Spółki Akcyjnej, ale czym wcześniej tym lepiej. Mam nadzieję, że pierwsze efekty będzie widać pod koniec lipca, może w sierpniu.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.

Re: Marketing i PR Klubu

#243
LooZ^ pisze:W sumie tak trochę bez echa, to może doprecyzuję. Moja firma (czy raczej - ja), będzie odpowiadać za kierunek i wykonanie w zakresie marketingu, PR i wizerunku klubu, zastępując w tej roli firmę Emblemat. Zrezygnowałem również z odpłatności wyrażając wolę, że lepiej te pieniądze przeznaczyć na inwestycje w klub. Będę współpracował z nowym autorem strony oraz pokieruję kluczowymi rzeczami które od dawna są dla mnie priorytetem:
- uporządkowanie struktur klubowych pod względem szeroko rozumianego marketingu, praw autorskich, zdjęć klubowych, filmów, etc;
- porządna sesja fotograficzna piłkarzy (zwykła + promocyjna)
- bardzo dobra strona internetowa;
- uporządkowanie tematu bannerów przy starej trybunie;
- poprawienie herbu, Księga Znaku i Identyfikacja Wizualna Klubu na najwyższym możliwym poziomie;

To są rzeczy które są dla mnie priorytetem, aczkolwiek będę wiedzą i doświadczeniem wspierał i przy innych kwestiach.

Nic z tego oczywiście nie stanie się z dnia na dzień, a takie zaangażowanie planowałem na okres istnienia Spółki Akcyjnej, ale czym wcześniej tym lepiej. Mam nadzieję, że pierwsze efekty będzie widać pod koniec lipca, może w sierpniu.
Gratulacje

Re: Marketing i PR Klubu

#245
snajper pisze: Gratulacje
Nie ma czego, dano mi w końcu narzędzia do robienia tego na czym się znam i co mogę ogarnąć. Nie na mnie będzie ciężar spoczywał marketingu, ale postaram się maksymalnie odciążyć.
Każde zwycięstwo jest tylko zapowiedzią następnego.
cron