Re: Odra Opole w 2020 roku - co widzicie oczami wyobraźni?

#3
Akademia Odry jest znana w Polsce, otwierane są kolejne grupy. Zespół seniorów (jak i cały klub) cieszy się stabilną sytuacją kadrową i finansową. Doczekaliśmy się prawdziwego sklepu z gadżetami (tzw. FanShop Odry), bilety są w formie kart magnetycznych. Frekwencja na stadionie jest jedną z najlepszych w Polsce (mam na myśli stosunek miejsc do ilości zajętych krzesełek). Klub jest zdecydowanie największą siłą w regionie, mamy fancluby nawet w innych województwach. W sekcji Odry jest już nie tylko piłka nożna, ale i inne dyscypliny. Nasi zawodnicy są w kręgach zainteresowania trenerów reprezentacji Polski.

Celowo nie piszę o nowym stadionie (lokalizacji) ani o poziomie rozgrywkowym :)
ODRA OPOLE 1945

Re: Odra Opole w 2020 roku - co widzicie oczami wyobraźni?

#4
Bilety na mecze można kupić w kilka miejscach w Opolu oraz w miastach regionu (Strzelce Op). W galerii handlowej (Solaris, Turawa, Karolinka) sklep - fanshop z bogatym asortymentem. Zakładając, że obecne stylowe budki na Rynku pozostaną - tam również koniecznie możliwość zakupu gadżetów. W MKSie Kluczbork ogrywają się młodzi zdolni pilkarze wypożyczeni z Odry. Odra prócz sekcji Boksu i futsalu ma też drużynę kobiet oraz własny zespół cheerleaderek, która uświetnia wszystkie sekcje. Do stadionu prowadzą kierunkowskazy w mieście (obecnie są do hali Gwardii i stadionu żużlowego). Co roku w Opolu odbywa się turniej międzynarodowy zimowy dla dzieciaków np. U10.
Funkcjonuje klubowa TV, a na murawie w trakcie meczów z mikrofonem rządzę ja krzycząc strzelców bramek ;)
To tak na początek.

Re: Odra Opole w 2020 roku - co widzicie oczami wyobraźni?

#7
1. Odra w Ekstraklasie.
2. Szkolenie w Odrze jest uznawane za wzór - gonimy w tym zakresie Zagłębie Lubin, mamy jeszcze trochę do nadrobienia, ale przecież tam budowało się to dużo dłużej. Juniorzy Odry walczą o czołowe lokaty w CLJ.
3. Na nowoczesny stadion co mecz chodzi po 10 tys. ludzi, a przy ciekawszych meczach mamy komplet - 15 tys.
4. Piłkarskie portale prześcigują się w pochwałach na temat nowych akcji marketingowych klubu, a klubowa telewizja robi świetne materiały z przygotowań do meczów jak i samych relacji pomeczowych.
cron